pentuim 1 op knappen

Status
Niet open voor verdere reacties.
Deze gaat gewoon passen in het PCI slot. Je moet wel even de drivers voor deze kaart downloaden. Is het toevallig een Intel moederbord? Want met andere moederborden kan je wel problemen krijgen, zoals dat het beeld vastloopt.

het is inderdaad een intel moederboard

ik hoop dat het lukt

hey is gelukt met de computer yes er zit nu in

pentuim 166 mhz

128 mb ram

32 mb video kaart die tnt

en 8 gb harde schijf :thumb:

Even een lichte schoning gedaan in nutteloze (lees niet behulpzame) reacties en tegen reacties.
Vanaf nu graag weer met de "Helpmij gedachte" in je achterhoofd reageren

Laatst bewerkt:
Even een lichte schoning gedaan in nutteloze (lees niet behulpzame) reacties en tegen reacties.
Vanaf nu graag weer met de "Helpmij gedachte" in je achterhoofd reageren

Dus een grappige opmerking tussendoor mag niet op helpmij: moet nu altijd zo serieus zijn?

Ik had dus getypt:
'gta4' als reacie op mario.
Als dat al niet meer mag....

Nog vreemder is dat een vraagsteller adviezen wel gewoon als 'gezeik' af mag doen, en het 'raasies' zal ook niet positief bedoeld zijn.

Ik heb deze zomer mijn pentium 3-pc gedumpt, omdat ik deze zelfs al te traag vond om mee te downloaden, dus ik zie al helemaal geen nut om een pentium 1 te upgraden.
En veel leer je hier ook niet meer van, omdat de techniek inmiddels toch wel behoorlijk veranderd is tov de huidige tijd.

Ga langs de vuilnisbelt en ik weet zeker dat je op 1 dag al meer dan 10 pc's vind die betere specs hebben, dan deze pc. Mocht de TS echt deze pc willen gebruiken

Dus het enige nut van het upgraden van deze pc is om te leren hoe je dit soort dingen een beetje doet en verder als tijdverdrijf. Verder nut heeft het gewoon niet.

dat had ik gemerkt maar op computer idde mag je wel grapjes maken gelukig

en 2004 - 2005 mocht je wel grapjes maken warom nu niewt meer dan?:mad:

niet kwaat bedoelt ik zeg het allen maar

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan