Per ongeluk een map naar systeemmap verplaatst

Status
Niet open voor verdere reacties.
nog een vraagje in welke map zijn die bestanden opgeslagen? volledige weg graag dus c:documents and settings: zoiets bedoel ik dus.

Het is mijn broer gelukt!!! :D :) :D :)
Het moest toch allemaal in veilige modus gebeuren, daar bleek ik dus toch mezelf buitengesloten te hebben van rechten door de photoshop-map te verslepen in de systeemmap. Als administrator moest ik mezelf weer de juiste rechten geven en toen pas kon de beveiliging (die er volgens Unlocker helemaal niet op zat) eraf gehaald worden.

Ik denk dat Boeing_737 een aantal reacties terug dit al probeerde aan te geven, maar daarbij zat ik toen niet in veilige modus.

Vreemd hierbij blijft wel dat die map uberhaupt in die systeemmap terecht is gekomen. Dat moet toch normaal gesproken niet zo maar kunnen?

In ieder geval nogmaals bedankt voor jullie reacties!

Fijn dat het is opgelost! :) Maar kun je om het compleet te maken, zeggen in welke map het terecht was gekomen? Dan leren wij er ook nog wat van.

Edit: en wil je de vraag op opgelost zetten?

Laatst bewerkt:
Het gekke is dat deze map nu verdwenen is? Ik moet er dus even naar informeren welke het was. Ik heb namelijk een vaste schijf met twee partities en op beide kwam deze map voor. Het was een geen gewone naam, iets in de richting van D:\c7ec4edscxn.....
Hierin bevond zich één logbestand met honderden regels allemaal beginnend met MSI.

Welke map het precies was horen jullie binnenkort

Ik ben er inmiddels achter. Dezelfde map staat ook op mijn bureaublad. In het logbestand msxml4-KB927978-enu.log in deze map (op bureaublad) staat een regel: Property(S): SOURCEDIR = d:\c7ec737fe04248a23e68eb1a10009ee0\

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan