Per ongeluk spel verwijderd van r4 kaart

Status
Niet open voor verdere reacties.

Gysberts

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
22 aug 2010
Berichten
3
Weet iemand misschien wat je kunt doen als een spel van een r4 kaart per ongeluk is verwijderd maar de opgeslagen informatie (.sav) er nog wel op staat? Heb al geprobeerd het spel er opnieuw op te zetten maar weet niet hoe dan het .sav bestand daar weer aan te plakken.

Thanx!
 
Als het goed is herkent het spel de bijbehorende .sav wanneer je het spel opstart. Je instellingen en vorderingen in het spel zijn dan gewoon beschikbaar...
 
Helaas lukt dat niet. Mogelijk is het spel dat er opnieuw is opgezet een andere versie oid. (Die eraf is was Japans of Chinees naar het schijnt).
 
Is dat dan niet een kwestie van de game opnieuw installeren, een klein minuutje gamen en dan de game saven. Vervolgens zoek je op wáár die save staat en daarna kopieer je de oude saves naar die lokatie?
 
Good thinking!

Inmiddels had ik ontdekt dat de nieuw geinstalleerde versie een iets andere titel had (streepje ergens tussen). Toen ik dat weghaalde, was het leed gelijk hersteld.

Er staat hier een zéér blij jongetje naast mij!

Dank allen!
 
Good thinking!

Inmiddels had ik ontdekt dat de nieuw geinstalleerde versie een iets andere titel had (streepje ergens tussen). Toen ik dat weghaalde, was het leed gelijk hersteld.

Er staat hier een zéér blij jongetje naast mij!

Dank allen!

De game (.nds) en het safebestand (.sav) moeten exact dezelfde titel hebben anders gaat de game zoeken naar de verkeerde .sav en dat gaat idd niet goed komen...
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan