• Privacywetgeving
    Het is bij Helpmij.nl niet toegestaan om persoonsgegevens in een voorbeeld te plaatsen. Alle voorbeelden die persoonsgegevens bevatten zullen zonder opgaaf van reden verwijderd worden. In de vraag zal specifiek vermeld moeten worden dat het om fictieve namen gaat.

Percentage gemiddelde onregelmatigheid

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ok, het gemiddelde percentage is dus niet van belang voor nu maar voor in de toekomst als je geen nachtdiensten meer krijgt.
Ik heb ook 40 jaar avond/weekend/nachtdiensten gedraaid maar toen ik daarmee stopte kreeg ik geen vergoeding meer daarvoor.

Ik kom dus nooit uit op die 30.63 % in december.
Mijn berekening zegt 39.38%, er zal dus nog wel iets meer achter zitten wat je niet weet.

Ik denk dat je het beste je werkgever kunt vragen welke berekening achter dit percentage zit.

Succes

Euh, ik hoef ook geen nachtdiensten meer draaien :rolleyes:
Nog 1½ jaar hoop ik, dan ga ik ook rentenieren.
Maar mijn collega die het aan mij vroeg nog wel.
Dus ik uren gepuzzeld en kwam er niet uit.
Zodoende hier mijn vraag.
Maar............ Ik voelde me bijna een groentje qua vraag.
Ik heb jaren lang vragen beantwoord op een Excel forum
En liep ook tegen vragen aan die niet compleet waren, en nu deed ik het zelf :shocked:
Maar doordat ik hier een vraag stelde beantwoord ik ook weer vragen van anderen :d

Laatst bewerkt:
Ik ken de site, maar kwam daar ook niet verder.
Op mijn overzicht staat al jaren 0 bij Percentage gemiddelde onregelmatigheid :P
Ik werk nog maar 18 uur p/w en jaaaa, krijg een vastgestelde onregelmatigheid iedere maand.
Maar ik heb Worksheet.nl niet gestopt, dat was de beheerder / eigenaar van Worksheet.nl, ik was alleen een moderator die ook vragen beantwoorde

Laatst bewerkt:
Zou die 30.63% van december misschien het gemiddelde zijn van de laatste 36 maand?

Nee, dat is per maand.

Oktober is het Percentage gemiddelde onregelmatigheid 34,15%
November is het Percentage gemiddelde onregelmatigheid 33,05%
December is het Percentage gemiddelde onregelmatigheid 30,63%

Je ziet het verschilt iedere maand

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan