Perfect Keylogger Light

Status
Niet open voor verdere reacties.

Jessy27

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
7 okt 2000
Hallo, ik heb bovenstaand programa geinstalleerd en een sneltoets ingevuld om het programma te activeren maar die werkt nu niet meer! Ik dacht dan deinstalleer ik het maar maar als ik de uninstall tool wil gebruiken zegt ie dat het programma nog actief is. Maar aangezien de sneltoets niet meer werkt kan ik het programma niet uitschakelen! Heeft er iemand enig idee?

Staat er geen icon meer bij start / programma's / blablabla ? Klik daar eens op eigenschappen, en kopieer die link naar je eigen snelkoppeling.

Nee........ ik had het ingesteld dat je het nergens kan zien dus ook niet openen.........

Probeer het volgende eens ga naar start,uitvoeren,typ hier services.msc druk op enter. Ga opzoek naar een service die de naam van de producent van de keylogger heeft of perfect keylogger light. Indien gevonden dubbelklik hierop en kies voor stoppen en bij opstart type voor uitgeschakeld druk op toepassen.
Ga ook eens kijken bij start,uitvoeren,typ hier msconfig druk op enter ga naar het tabblad opstarten en voer de item voor opstarten in op deze site : http://castlecops.com/StartupList.html en vink het item uit dat overeenkomt met de keylogger. Er kan ook een driver actief typ bij uitvoeren,devmgmt.msc druk op enter ga naar beeld,verborgen apparaten weergeven,nu ga je een stuurprogramma's die niet Plug en Play compatibel zijn. Klik telkens met je rechtermuisknop op de items en ga kijken bij eigenschappen wanneer je een driver vindt kies dan voor uitschakelen. Herstart je pc en probeer opnieuw de software te installeren.

Ik denk niet dat die keylogger een service gebruikt.

1. Ga naar Start >> Uitvoeren....
  2. Typ taskmgr en druk op OK.
  3. Bij de processen zie je bpk.exe klik er met rechts op en kies "Processtructuur beëindigen".
  4. Start de deïnstallatie opnieuw.

Status
Niet open voor verdere reacties.

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan