Perfect Keylogger

Status
Niet open voor verdere reacties.

needles

Gebruiker
Lid geworden
22 nov 2003
hallo ik heb op mn computer perfect keylogger zitten die er niet door mij is op gezet en die volgens spy sweeper
alles bij houd van wat er gebeurt op mijn comp en dat verstuurd naar een e-mail adres nu kan ik het wel weg halen maar ik wil weten wie doet dit of hoe ik zijn of haar comp kan ver**** want ik ben dit zo zat

Laatst bewerkt door een moderator:
Geplaatst door needles
hoe ik zijn of haar comp kan ver**** want ik ben dit zo zat

:rolleyes: Tja hier gaan we natuurlijk niet op in.

Ik zou het er gewoon eerst eens afhalen want elk wachtwoord wat je ergens invult wordt elders bekend.
Het kan spyware via een of andere site zijn en dan heeft het toch geen nut om hier achteraan te gaan, maar het kan ook door iemand erop gezet zijn die bij jouw computer kan ;)

Laatst bewerkt door een moderator:
Ahem, lees even de huisregels door, bovenaan bij de Omgangsnormen staat:

Houd je taalgebruik altijd netjes.

;) wel aan houden alstublieft.

nu weet ik toch nog niks

erg leuk allemaal en sorry voor mijn gruwelijk taal gebruik heb mn mond al met water en zeep gespoeld
maar nu weet ik dus nog niks he en heb nog steeds een probleem

...naar een e-mail adres nu kan ik het wel weg halen maar ik wil weten...

Dat stond in je eerste berichtje. Je kunt hem dus weghalen, het is dan ook beter dat je dat ook doet.
Wie dit doet? Dat weet ik niet en dat hoef ik niet te weten. Je schiet er toch niks mee op. Je moet gewoon de juiste tools in huis hebben, dan kunnen ze je niks doen. Weer een mission failure voor mr. spy.

Ik heb perfect keylogger. Dit programma is een beetje speciaal want het kan een remote installatie uitvoeren.
Wat wil zeggen dat ik met mijn keylogger een pakket kan maken waarbij ik alles kan ingeven wat ik wil dat er bij jou gecontroleerd wordt, ook wanneer dit verwijderd moet worden. DIT BESTAND KAN JE DOOR EEN ANDER PROGRAMMA RIJGEN ALS HET WARE EN IS VOLLEDIG STEALTH, je kan het niet zien. Probeer software in configuratiescherm, als hij daar niet bijstaat heeft de maker volledige stealthmodus gebruikt en zal je zelf op zoek moeten gaan naar de map waarin dit geinstalleerd is. Hij kan zelf een pad hebben opgegeven of het laten installeren hebben in de systeemmap (staat standaard ingesteld) Hij kan dit progje ook een eigen naam hebben gegeven en het zal dus zeker niet perfect keylogger.exe noemen. Probeer een paar spywarescanners en laat alle registeringangen van dit programma verwijderen. Vind je dit niet dan kan je nog altijd 'msconfig' intypen bij start en uitvoeren en dan bij het tabblad "opstarten" het proces uitschakelen. Als je niet weet welk proces het is, moet je zoeken achter elke procesnaam, daar staat het path. Zie je ergens BPK staan? Schakel het selectievakje uit. Dan is dat proces gedeactiveerd. Je kan natuurlijk ook nog regedit gebruiken bij start en uitvoeren, en dan bij zoeken BPK induwen en alle registerentries verwijderen, dat kan ook natuurlijk. Succes ermee. + ik herhaal dit zat verstopt in een exe-bestand dat je van iemand hebt aangekregen. succes!:thumb:

bedankt

kijk daar heb ik echt wat aan meer als over hoe en wat ik moet schrijven

James,
zou je mij misschien kunnen helpen met het instellen van de e-mail waar de logs naartoe moeten ?
Ik heb al vanalles geprobeert, gmail, freemail, fastmail enzovoort, en ik krijg het niet voor mekaar.
Met fastmail lukt het verzenden wel, maar ik krijg erna meteen een bericht dat het van fastmail niet mag, en dat ik moet upgraden.
Volgens mij moet het met gmail kunnen, die ondersteunt geloof ik smtp.

mijn gebruikersnaam is(fictief, maar wel met punt)

gebruikers.naam@gmail.com
SMTP is smtp.gmail.com
Port is 465

Usernam: gebruikers.naam
password: mijnpassword

Authentication method: Auth Login

En toch wilt hij het niet verzenden.
Hoe zit dit ?

Ik ben abbonnee bij chello (classic), en ik heb dus maar 1 email adres van chello. Mijn moeder heeft deze in bezit dus daar kom ik ook al niet verder mee.

Please help !

Groeten,

Gert

AVG en AntiVir, te efficiënt

Sorry dat ik je berichtje nu pas beantwoord, maar beantwoorden bleek toch niet nodig, want je hebt het zelf al voor elkaar gekregen. Greetz... :D

Mag ik wel effe melden dat AVG dit programma aan zijn anti-virusdefinities heeft toegevoegd en dat hij bij mij een trojan aangeeft. AntiVir ook geprobeerd, en die kende dat ook al. IRRITANT. Het probleem is dat anti-spyware programma's dit wel detecteren, maar dat enkel als je ze een scan laat doen, AVG en AntiVir geven het gewoon zo aan! :confused:
effecient is dat niet om stealth te blijven he...

Voor mensen die dit nog hebben, misschien oplossingen, reacties, tegenspraak?

Laatst bewerkt:
Geen probleem :)

Het hele gebeuren gaat niet door, omdat kaspersky antivirus dit programma wél detecteert.

Nog zo'n irritant anti-virus programma!!!! :D
khad ondertussen vorig bericht aangepast...

Ik gebruik zelf Kaspersky, naar grote tevredenheid...

Hans, ik zie dat jij erg anti spyware bent, en terecht. Spyware is erg hinderlijk, en het is goed dat het strafbaar is. Ben jij ook van mening dat programma's als Perfect keylogger nooit gebruikt mogen worden?

Ik weet niet tot hoever het forum zo'n discussie toestaat, ik hou me graag aan de regels, dus spreek me er zo nodig op aan.

Stel nu dat je vermoed dat je vriendin of vrouw, (een serieuze relatie) vreemdgaat, vind je het dan rechtmatig om dit soort programma's te gebruiken?

Groeten,

Gert

Ik heb helaas niet voldoende tijd om hierover een discussie met jou over aan te gaan...

Maar ik denk dat zoiets wel mag, alleen als je het bijna zeker weet en 'bewijs' wilt hebben, en je moet haar daarna wel laten weten wat je zoal gedaan hebt (ook al blijkt uiteindelijk dat ze geen relatie met iemand heeft... je zult dan ook moeten uitleggen waarom je haar er van verdacht vind ik.

Maar, om het duidelijk te hebben, ga dit soort dingen niet gebruiken op PC's van anderen (dus dat je echt spyware gaat verspreiden), dat is naar mijn mening niet 'toegestaan'.

Ik ben inderdaad erg anti spyware, maar ik heb er dan ook een eigen site over (samen met XP_PC, ook actief op dit forum) : http://www.antispywareoffensief.nl

:cool:

Ik vind het een beetje ver gaand om dit programma bij de algemene vorm van spyware te zetten, alhoewel je gelijk hebt wanneer je zegt dat dergelijke dingen niet openbaar gemaakt mogen worden. (ter beschikking stellen voor dowload bedoel ik) Dat kan natuurlijk niet, maar dit programma wordt gebruikt om specifiek van 1 computer informatie te verkrijgen, wanneer je denkt dat de persoon in kwestie iets doet, wat schadelijk kan zijn voor de PC, of relatie natuurlijk :).
Het is een moeilijke kwestie he...

Congratulations on your site!!!
[engels onder voorbehoud :D ]

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan