Perfect Keylogger

Status
Niet open voor verdere reacties.
Zoals op de help afdeling van het programma al gesuggereerd word, moet je een hotpop account aanmaken.
Je krijgt dan een lijst met gegevens waar je opzich niets mee kan. De bedoeling is dat je een (beveiligde) outlook account aanmaakt. Op die manier krijg je alle post binnen via outlook. Via de site van hotpop zelf is het niet mogelijk om je email te kijken geloof ik.

Laat even weten of het gelukt is.

Grtz,

Gert

Het is me nu ook gelukt.
Ik had het hotpop account al aangemaakt, en ook de gegevens ingvuld maar het wilde twee dagen geleden niet lukken. Vandaag ging het inneens wel.
Het is wel zo dat als ik de mail van hotpop door laat sturen naar mijn gmail account dat de keystrokes niet mee komen. Als ik ze naar een ander aders verstuur dan zijn ze er wel.
Verder heb ik nu veel last van Kaspersky. Die scanner blijft gillen. Er zijn ook onderdelen die niet meer werken zoals de weblog. Weet jij en ander soortgelijk programma die deze problemen niet heeft?

Groeten,

Leo.

Verder heb ik nu veel last van Kaspersky.

Als iemand daar een goede oplossing voor kent, die mens verdient geld.

Keyloggers die worden aanzien als trojans, het probleem is een algemeen feit. Niet iets waar je iets aan kan doen, behalve een ander keylog-programma nemen, maar ik heb er al veel geprobeerd, maar velen worden ook aanzien als trojans, en ik ken er persoonlijk zo goed als géén die een even grote functionaliteit hebben als BPK.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan