Perfecte controller voor de pc

Status
Niet open voor verdere reacties.

jamano7o

Gebruiker
Lid geworden
5 feb 2013
Berichten
22
Hallo,
ik heb fifa 13 onlangs fifa 14 gepreordert.
nu wil ik weten welk controller het best is voor mn pc waarmee ik skillshots etc kan doen want met mn ps3 controller kan ik dat niet.

graag hulp hierbij
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Jamano7o,

Het probleem is niet de controller zelf, maar degene die hem vasthoudt. Geen 1 controller op de markt gaat dat probleem oplossen.
Oefenen is het sleutelwoord.
 
Dat is dan misschien zo maar op een of andere manier kan ik geen skillshots doen met mijn ps3 controller op de pc en op de ps3 lukt het gewoon prima.
 
Dan zit het probleem niet in degene die hem vasthoudt, dus ik neem mijn woorden terug ;)
Dan zal het waarschijnlijk zo zijn dat de PC bepaalde functionaliteiten van je PS3-controller niet ondersteund.

Ikzelf heb nooit mijn PS3 controller aangesloten op me PC, maar heb je er geen software voor nodig?
Zodat alle functionaliteiten beschikbaar worden? Heb je je controller geconfigureerd?

In mijn omgeving speelt iemand met zijn Xbox controller ook op de PC, omdat deze (volgens hem) lekkerder in de hand ligt...
 
Laatst bewerkt:
Ik gebruik ds3tool als mijn software om de controller te configureren
 
Ow..... :rolleyes:

Dan weet ik het ook niet meer :)
Misschien dat iemand anders nog een suggestie heeft, maar dan zou ik toch misschien een PC-controller aanschaffen.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan