Performance problemen Windows XP SP1 niet verholpen

Status
Niet open voor verdere reacties.

virtually

Gebruiker
Lid geworden
16 mrt 2002
Berichten
540
Microsoft heeft toegegeven dat de patch informatie die het gegeven heeft niet klopt. De software gigant uit Redmond verwees gebruikers naar twee verschillende fixes voor performance problemen in Service Pack 1, namelijk Q811493 en Q815411, maar geen van de patches heeft de problemen verholpen. En dit zal ook niet meer gebeuren, want Microsoft heeft laten weten dat het niet van plan is om de situatie te verhelpen, zoals te lezen is in dit artikel.

Het komplete artikel is hier te vinden

http://www.pcworld.com/news/article/0,aid,111177,00.asp

Groetjes

ben ik ff blij dat ik Win2000 Pro heb........ :)
 
uhm, patch 329170 verziekt anders wel het afsluiten van windows 2000. Als ze dat ook weigeren te verhelpen patch ik niks meer.
 
Elke keer moeten ze weer een patch maken die de fouten van de vorige patch moet oplossen die op zijn beurt weer andere fouten geeft.
 
Geplaatst door caveman
uhm, patch 329170 verziekt anders wel het afsluiten van windows 2000. Als ze dat ook weigeren te verhelpen patch ik niks meer.

Dan heb ik die patch gemist, want nog nimmer afsluitproblemen gehad...
 
Geplaatst door saldos
Elke keer moeten ze weer een patch maken die de fouten van de vorige patch moet oplossen die op zijn beurt weer andere fouten geeft.

Zo houden ze de mensen wel bezig, maar goed dat ze zich niet bezig gaan houden met Antivirus Software, dan zou je haast een hartverzakking kunnen krijgen van dat gestuntel..

Gr.
 
Geplaatst door virtually


Zo houden ze de mensen wel bezig, maar goed dat ze zich niet bezig gaan houden met Antivirus Software, dan zou je haast een hartverzakking kunnen krijgen van dat gestuntel..

Gr.
hahahahahaha

Maar soms is het gewoon beter als je niet update. Geen last van al die packets :)
 
kennelijk heb ik een of meerdere topics gemist de afgelopen dagen / weken:

performance problemen door SP1 en niet werkende patches ( in XP )?
 
may be nog iemand in de gelegenheid om mij te vertellen wat ik kennelijk gemist heb (ik weet alleen van een update van 1,5 week terug die na de release onmiddellijk door MS weer werd teruggenomen, wordt die bedoeld ?)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan