permission denied bij uploaden

Status
Niet open voor verdere reacties.

henryy

Gebruiker
Lid geworden
23 jul 2003
ik probeer mijn website - door een ander gemaakt - te veranderen, maar als ik in Core ftp light op transfer druk werkt het niet. Dat wil zeggen, het bestand komt er wel te staan maar heeft geen verandering op de website ten gevolge.
Nu was ik het zat en wilde ik er alles af gooien, maar dat wil ook niet: permission denied bij alle delete opdrachten. (ik heb een cd met het origineel)

De site is oorspronkelijk op MySQL ontworpen en ik heb een ander opdracht gegeven om het naar Frontpage om te schrijven; dat werkte op zich goed, leek mij. Of wijst permission denied toch op een knoop tussen de twee programma's?

Het gaat om kunsthandelvanrooy.nl

Waarschijnlijk zijn er restricties door degene die de FTP-server beheert op gezet zodat jij alleen de dingen kunt doen die zij willen dat je kunt...

Overigens als je toch de cd hebt met de site, waarom gebruik je die dan niet?

bedoel je dat ik de provider het beste kan bellen, dat die er wat aan kan doen?

ik zou de site er ook wel helemaal af willen smijten, maar dat lukt dus ook niet!

Ik weet niet waar jij je website hebt laten hosten. Is dat bij je provider of bij een webhosting bedrijf?

Aan degene waar je je site host moet je het dan vragen.

admin pagina

Kun je via het controle paneel bij de site komen?
Misschien kun je via de File Manager wel de bestanden verwijderen.

Van de website van in.nl, de hostingprovider van kunsthandelvanrooy.nl
Kan ik zelf mijn website op de server zetten?

De domeinnamen van IN zijn allemaal voorzien van FTP toegang. Daarmee kunt u zelf, op elk gewenst tijdstip uw eigensite aanpassen. Desgewenst kunt u tevens gebruik maken van de File Manager / Bestandsbeheerder van uw controle paneel.

Voor jou zou de admin-pagina het volgende moeten zijn:
http://www.kunsthandelvanrooy.nl/admin/

Laatst bewerkt:
Frankwin, vast erg bedankt voor je moeite. Ik ben in overleg met IN, ik kom erop terug.

Overleg met IN-provider leidt tot niets. Ik heb een backup cd van de website, dus ik denk dat ik best wat van de server af kan gooien. Nu staan er bij -remote system- twee mappen:
mainwebsite-cgi
mainwebsite-html

onder mainwebsite-cgi staan een heleboel mappen waar ik geen nut aan kan toekennen, rare mappen met windows-achtige namen als spool en var, maar ook squirrelmail en veel meer. ik wil dat gewoon weggooien maar dat is allemaal gebölokkeerd. e IN beheerder vindt dat het niet weg mag omdat het -misschien- iets met mail te maken heeft. Zulke hulp kan ik missen.

Kan iemand mij aub helpen? Ik geef dan graag de entreecodes natuurlijk.

bedankt vast, jongens! Henryy

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan