Personen Importeren in Windows 10 Mail

Status
Niet open voor verdere reacties.

Dukkel

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
17 feb 2016
Berichten
1.992
Besturingssysteem
Win11 Prof NL
Office versie
Office365
Hallo Allemaal,

Hoe kun je Personen (accounts) importeren in Mail van Win10.

MVG
Dukkel
 
Hallo Manamana,

Ik heb alles geprobeerd, wat je hebt aangedragen.

Maar Outlook.com win10 Mail, is absoluut niet hetzelfde als de Office-pakketten, zelfs geen Office2016, maar ook zelfs Windows Live Mail is anders als Win10 Mail.

Er ontbrek gewoon (nog) een import- en exportroutine

Bedankt
MVG
Jan
 
Je wil personen importeren in de app Mail in Windows 10, van waar ?
 
Hallo gast0205

Vanaf een andere computer (ook Win10 Pro)

MVG
Dukkel
 
Hallo jan, misschien kun je hier wat uithalen. (outlook 2016)

https://support.office.com/nl-NL/outlook

Hallo Manamana
Ik denk dat ik het weet hoe je Contactpersonen moet synchroniseren.
N.l. Als voorbeeld:
Op een van mijn computers staat Win10 Pro, op die computer is tevens aangemaakt een Microsoft Account
Als je nu de Contactpersonen op een Lumina (=Windows of Nokia) Smartphone wilt hebben, moet je op die Lumina hetzelfde Microsoft Account installeren
en dan worden de Contactpersonen gesynchroniseerd. (heeft dus te maken met het Microsoft Account)

MVG
Jan
 
Laatst bewerkt:
Hallo Manamana

Ik wil nog even terugkomen op de verklaring waarmee ik aangaf hoe Contact-personen te synchroniseren met een ander Win10 apparaat

Ik heb 2 computers beide met Win10 Pro er op.

Als test heb ik op de eerste computer alle contactpersonen laten staan, en op de tweede computer alle contact-personen verwijderd uit de App Personen

Op beide computers heb ik het Microsoft account: ********@outlook.com staan

En wat blijkt, na ongeveer een half uurtje bleken beide computers over dezelfde contactpersonen te beschikken.

(eigenlijk net zo zoals ik eerder probeerde te omschrijven tussen de Win10 Pro computer en de Lumina Smartphone)

Voorwaarde is dus duidelijk: Op beide apparaten moet hetzelfde Microsoft Account zitten om met elkaar te kunnen synchroniseren

MVG
Jan
 
Laatst bewerkt:
En dat klopt Jan. Dan is er gesynchroniseerd in die tijd. :) :thumb: Je bent een gelukkig man Jan, twee computers. :d
 
Laatst bewerkt:
Hallo Manamana

Nauw gelukkig. Dat heeft hier niets mee te maken, maar bevoorrecht ben ik wel.

Die twee computers stammen nog uit de tijd dat ik werkte. Ik had n.l. een Autobedrijfje en sinds 1980 deed ik ook nog iets met Computer-hardware

Om niet verstrengeld te raken in de diverse verschillende taken had ik voor beide doeleinden een aparte computer. Ik heb ze wel steeds "bijgehouden", qua hardware en software.

Op een gegeven moment ging de ontwikkeling me soms te hard, ook al omdat ik nogal wat lichamelijke problemen kreeg, die nu praktisch gelukkig achter de rug zijn.

En omdat de ontwikkeling me soms veels te hard ging had ik dikwijls jullie hulp nodig (en nog steeds). Dus daarom ben ik jullie veel dank verschuldigd

MVG
Jan
 
Je verwijdert best dat e-mailadres uit bericht #9, het kan je een berg spam besparen.
 
Hallo Manamana

Ik heb die Microsoft Lumina 650 4G binnen en reeds geinstalleerd.

En inderdaad na invoering van het Microsoft Account ging hij synchroniseren met de computer (met hetzelfde MS Account)

En klaar was het (zoals ik reeds vermoede). Dus de Contacten hangen in principe aan het MS Account.

Hoe precies en waar ben ik nog niet achter.

MVG
Jan
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan