personen uit contactlijst halen

Status
Niet open voor verdere reacties.

giotastic

Gebruiker
Lid geworden
28 dec 2002
Berichten
249
Hoi hoi,

Ik heb bepaalde personen in mijn msnlijst die ik graag
wil verwijderen. Ik heb ze al weggehaald onder het kopje "Contact not online" maar als ik dan bij "tools" en daar "opties" kies en vervolgens "privacy" vind ik weer een overzicht van mensen die online en offline zijn. Hier zitten ook nog de mensen tussen die ik al had verwijderd. Ze gaan ook niet weg door op "delete" te drukken. Weet iemand of er een andere manier is om ongewenste personen definitief uit de lijst te verwijderen.

Alvast bedankt!!!
 
Je moet ze eerst blokken en daarna verwijder je ze uit je lijst! Als het goed is zie je de namen nu nergens meer terug...


[WIJZIGING:]

Dit werkt dus nie heb ik net ondervonden... Om ze geheel uit je msn te krijgen moet je ze nie blokkeren maar je verwijdert ze dus gelijk en dan zie je de namen ook niet staan in de lijst bij privacy
 
Laatst bewerkt:
verwijderen lukt niet

Hoi,

ik heb het geprobeerd maar ook al verwijder ik de personen zonder dat ze geblokkerd zijn, ze blijven gewoon onder het kopje "privacy" staan. En hier zijn ze niet te deleten. Is het jou dan wel gelukt?
 
Bij mij zijn ze dan wel weg bij het tabblad privacy...

ik heb het ff geprobeerd bij wat mensen uit mijn lijst die ik toch nauwelijks spreek :) en als ik ze blok en dan verwijder zie ik ze nog wel staan bij privacy maar als ik ze nie blok en gelijk verwijder dan staan ze er nie meer tusseh...

maar als het je nie lukt dan is het eigenljik nog geen probleem jah... tenminste ik zou me er nie aan storen...
en als je het toch heeell erg vind dan moet je ff clean install doen dan zijn ze vast wel weg denk ik maar dat is nie zker...
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan