Hallo, ik heb een vraag over het verzenden van een rapport per dienst.
Ik heb een evaluatiedatabank en ik zou met 1 druk op de knop een mail willen versturen waarin alle te evalueren personen van die dienst in staan.
We werken met Lotus Notes.
Voorlopig heb ik onderstaande code (met hulp van dit forum):
Dit werkt in zoverre dat hij het juiste aantal emails aanmaakt, met de juiste emailadressen in, maar het rapport in bijlage is het ganse rapport en niet gefilterd op dienst (=omschrijving).
Kan iemand mij hierbij helpen?
groetjes!
Ik heb een evaluatiedatabank en ik zou met 1 druk op de knop een mail willen versturen waarin alle te evalueren personen van die dienst in staan.
We werken met Lotus Notes.
Voorlopig heb ik onderstaande code (met hulp van dit forum):
Code:
Private Sub Verzenden_Click()
With CurrentDb.OpenRecordset("qryContactPersonen_arb")
.MoveFirst
Do While Not .EOF
'defineren ontvanger en actienemer met veld uit recordset
Ontvanger = !EmailAdres
Dienst = !Omschrijving
'report openen voor eerste naam
DoCmd.OpenReport "rptoptevolgencontracten_mailingArb", acViewPreview, "Dienst = '" & Dienst & "!"
'report verzenden naar eerste ontvanger
DoCmd.SendObject acSendReport, , acFormatPDF, Ontvanger, , , "Op te volgen contracten Arbeiders" _
, "Gelieve de werknemers in bijlage te evalueren en me de ingevulde formulieren voor eind volgende maand terug te bezorgen. (zowel hardcopy als elektronische versie in excel ", True
'voorgaande herhalen
DoCmd.Close acReport, "rptOptevolgencontracten_mailingArb", acSaveNo
.MoveNext
'herhalen tot einde van de recordset
Loop
End With
End Sub
Dit werkt in zoverre dat hij het juiste aantal emails aanmaakt, met de juiste emailadressen in, maar het rapport in bijlage is het ganse rapport en niet gefilterd op dienst (=omschrijving).
Kan iemand mij hierbij helpen?
groetjes!