persoonlijke hulp pc samenstellen

Status
Niet open voor verdere reacties.
Kunnen jullie mij dan een goede SSD linken? Of nog beter graag even mijn winkelmandje aanpassen en er de juiste hardeschijven bij zetten. Ik ben binnenkort jarig dus de prijs mag nog wel iets stijgen

Laatst bewerkt:
Ok dan ga ik deze bestellen en dan komt het vast goed zeggen jullei dat is mooi thanks voor de hulp :)

Veel plezier ermee en laat eens weten hoe hij bevalt !!

Laatst bewerkt:
Ja ik hoop dat azerty hem goed kan monteren. Ik zal in korte tijd laten weten hoe het mij bevalt, Bedankt voor de hulp

Ben vooral erg benieuwd naar de opstart tijd dus als je die wil timen, graag !!

Ok zal ik doen je zult binnekort van me horen ik hoop dat ik de pc snel binnen heb :D

@Maarten1928:Ik heb je beide vragen wat betreft aanschaf van je systeem samengevoegd.Je tweede vraag had je gewoon kunnen voorleggen in je al bestaande topic.

Nog even een 2 de vraag

Binnenkort komt mijn nieuwe pc binnen. Ik heb in mijn order bij Azerty ook gekozen dat zij hem voor mij inelkaar zetten. Ik moet alleen wel zelf windows 7 installeren die ik overigens ook gewoon heb gekocht. Ik heb een SSD drive en een normale harde schijf erbij gekocht. Ik wil Windows natuurlijk op die SSD installeren. Dit gaat mij wss wel lukken. Maar toen zat ik te denken dat dan alle bestanden en mappen zoals mijn documenten ook op die ssd komen te staan hoe kan ik dan zorgen dat mijn ssd niet binnen een korte tijd vol is met allemaal rotzooi het is namelijk maar 80GB en wil eigenlijk windows en de grote spellen zoals blackops op mijn SSD zetten maar geen onzin

graag wat advies

bedankt

Hoi,

Je kan gewoon je installatie en je spellen op de SSD zetten en op je gewone HDD maak je gewoon mappen waar je je bestanden in plaatst zoals muziek, films, foto's en dergelijke !

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan