persoonlijke instellingen van windows willen niet laden

Status
Niet open voor verdere reacties.

Pioneer67

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
3 nov 2007
Berichten
2
wie kan mij helpen,

als ik windows start dan loopt hij gewoon door tot aan het inlog scherm waar ik me als gebruiken moet aanmelden (wat overigens later zelf door windows is ingesteld). ik ben de enige gebruiker buiten de administrator. Het wachtwoord dat moet worden ingevuld weet ik niet, maar met een wachtwoord verwijder diskette heb ik het wachtwoord eruit weten te halen.
maar als ik nu ok zeg dan begint hij met de pesoonlijke instellingen te laden en eigenlijk direct laat hij weer zien instellingen worden opgeslagen en komt terug in het aanmeld schermpje met gebruiker en wachtwoord.ik kom dus niet verder om windows op te starten. ik wil eigenlijk op de schijf komen om belangrijke info op te slaan en dan de schijf maar te formateren

wat eigenlijk het aller belangrijkste is dat ik nu niet meer bij mijn e-mail adressen en bewaarde e-mail kan komen om ze eraf te halen en veilig te stellen. ik heb ook geprobeert om een tweede HD er in te zetten die als master te zetten en de andere als slave en zo bij de e-mail adressen te komen maar dat lukt ook niet.

wie heeft een idee hoe ik nu bij mijn e-mail adressen en bewaarde e-mail te komen.
 
Als je het welcomscherm ziet kan je 2x CTRL+ALT+DEL doen. Dan krijg je een scherm met username en password. Tik daar administrator in en je kan als admin alles doen.

Je email als je outlook express gebruikt staatin Documents en Settings\%USERNAME%\Local Settings\Application Data\Microsoft\
 
met twee keer op Ctrl-Alt-Del kom ik er nog niet in. in veilige modus kan ik me niet als administrator aanmelden alleen als mijn eigen account. ik kan dus niet in de veilige modus komen ook niet met de windows cd-rom.

wat ik inmiddels heb gedaan is een andere harde schijf opgebouwd met windows en office en nog een paar programma's, die heb ik als master gezet en de andere schijf als slave. vervolgens ben ik de gehele schijf gaan bekijken en er af gehaald wat ik nog wilde gebruiken.
nu rest alleen nog een format C om die schijf weer bruikbaar te maken.

wat ik nog wel wilde weten misschien weet iemand dat, kan ik de ene schijf in zijn geheel copieren naar de andere inclusief alle register instellingen, zodat ik zeg maar een backup heb.

Pioneer67
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan