Persoonlijke map verwijderd, hoe terug te plaatsen?

Status
Niet open voor verdere reacties.

Bavaria

Gebruiker
Lid geworden
14 okt 2004
Hallo,

Onlangs heb ik per ongeluk op delete gedrukt toen ik dacht dat ik een mail had aangevinkt. Echter de persoonlijke map stond aangevinkt en deze is nu verwijderd (mijn mails staan tevens nog op hotmail). Is het mogelijk om deze persoonlijke map terug te halen?

Gr. :thumb:

Hoi,

Je zal wat duidelijker moeten zijn, want wat je nu beweert kán helemaal niet.
Persoonlijke mappen (i.c. de inhoud van het bestand OUTLOOK.PST) en de 'hoofdmappen' daaronder kan je onmogelijk verwijderen op de manier zoals jij nu aangeeft.

Kortom: wees wat duidelijker.

Hij blijkt ook niet verwijderd te zijn, enkel verborgen. Die outlook.pst heb ik geopend (bestand > nieuw > outlook gegevensbestand) en toen kwam mn persoonlijke map enz weer tevoorschijn.

Echter de contactpersonen worden niet standaard vanuit deze map weergegeven (standaard is nu de contactpersonen uit hotmail). Ik kan de contactpersonen uit de persoonlijke map wel weergeven maar als ik outlook dan opnieuw opstart worden de hotmail contactpersonen eerst weergegeven en moet ik dat weer veranderen. Kan ik de contactpersonen uit de persoonlijke map als standaard instellen?

Hoi,

Wanneer ik 'ter plekke' zou kunnen overzien welk leed er inmiddels is aangericht, denk ik dat ik er wel uit zou komen ..... :p
Ik waag me er niet aan een antwoord te geven, omdat je dan mogelijk inderdaad gegevens kwijt bent.
Hopelijk is er een ander 'hier' of een kennis in je buurt, die je verder kan/wil helpen.

Krijg de indruk dat je er nogal een rommeltje van hebt gemaakt.

Kijk eens bij Extra, Adresboek
en dan in het adresboekscherm: Extra, Opties
hier kun je aangeven welk adresboek als eerste wordt gebruikt.

PS Ik heb de Engelse versie van Outlook, dus het kan zijn dat de menu's iets anders heten dan mijn vertaling.

Status
Niet open voor verdere reacties.

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan