Pgbleach.*

Status
Niet open voor verdere reacties.

Hans Textra

Gebruiker
Lid geworden
20 sep 2004
In de root van mijn desktop pc staan 59 bestanden met de naam pgbleach.1, pgbleach.2........pgbleach.59. Zijn zijn allen ca 1 gb groot en ik kan ze niet openen. Mijn besturingssysteem is Windows xp. Heeft iemand enig idee waar deze bestanden voor dienen en kan ik ze wissen? Of dit een xp probleem is weet ik niet, dus ook niet of ik mijn vraag in de juiste categorie geplaatst heb.
Al vast bedankt voor de moeite.
Hans.

Heb je soms met Spacemonger gekeken wat er aan schijfruimte gebruikt wordt?

Dat is een vlugge reactie. Neen, want ik heb geen idee wat Spacemonger voor een programma is.

Gr.
Hans

Laatst bewerkt door een moderator:
Crash,
Spacemonger heb ik nu van een site gedownload, geïnstalleerd en vervolgens weer verwijderd. Maar helaas de bestanden staan er nog steeds.
Gr.
Hans

Dat zou goed mogelijk kunnen zijn, want ik gebruik van Pctools "Registry Mechanic". Ik zal dit programma opnieuw uitvoeren en als dat niet helpt zal ik contact opnemen met PcTools. Het resultaat zal ik je laten weten.

Gr.
Hans

Laatst bewerkt door een moderator:
Crash,
Inmiddels heb ik contact opgenomen met PcTools en ontving het onderstaande bericht:

Uit uw email begrijp ik dat u graag wilt weten of u de 1 GB bestanden die zijn aangemaakt door Registry Mechanic na het bleken kunt verwijderen.

U kunt de aangemaakte bestanden verwijderen. Zorg ervoor dat u geen echte bestanden verwijderd tijdens het verwijderen van de PG bestanden.
Deze bestanden zijn aangemaakte op de vrije ruimte op te willen zodat de data die ooit op die plek stond niet meer opgevraagd kan worden.

De bestanden heb ik reeds verwijderd en ben blij dat het probleem is opgelost. Hartelijke bedankt voor de snelle antwoorden en voor het meedenken.

Gr.
Hans

Bedankt voor de terugkoppeling. Graag even de topic de status "Opgelost" geven.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan