pgina niet helemaal in beeld

Status
Niet open voor verdere reacties.

e de waele

Verenigingslid
Lid geworden
28 dec 2000
Berichten
2.694
als ik aan het surfen ben dan gebeurd het toch wel vaak dat ik van sommige paginas de onderste teksten niet kan lezen of verschuiven dan doe ik boven een paar balken weg en dan schuift hij weer wat naar boven en kan ik het lezen. kan ik daar iets aan instellen?
(waarom staat er bij mijn vragen steed een vinkje??)
e d w
 
Als bij je vraag een vinkje staat, (groen) wilt het zeggen dat een admin (mods weet ik niet of ze dat kunnen) of jij de vraag de status opgelost hebt gegeven.
Voor je andere probleem, heb je al op F5 gedrukt? (pagina refresh) bij welke paginas is dat? (web adressen geven!!) Welke browser gebruik je? (IE, mozilla, operha of zoiets, firefox,...)
 
IK heb het over het vinkje dat onder score staat wat staat dat daar te doen ?en wat betekend dat?
zodra ik weer op een pagina kom zal ik door geven welke dat is
en ik zal f5 zeker ook gebruiken
e d w
 
eeuh, score? waar vindt ik die terug? welke kleur heeft dat vinkje?
 
kijk bij internet algemeen dan staat er onder score een blauw blokje met een vinkje meestal alleen bij mij kijk maar eens?
e d w
 
owwww dieeeeeeee, wilt zeggen dat je aangemeld bent bij die vraag, (als je er ff met je muis op blijft staan, zegt hij dat ook) wat altijd het geval is als je de vraag zelf stelt, als je op iemand anders zijn vraag reageerd, staat daar ook zon vinkje.
Afhankelijk van je instellingen hier krijg je een mail als er geantwoord wordt op een van je vragen...
 
onder de plaats waar je vraag staat zie je links gebruikers paneel staan, klik,
dan in de linkse kollom zie je wijzig opties, en daar staat hij tussen. :thumb:
 
eeuh? grap of serieus:confused: ?
in geval van grap: lol
ingeval van serieus: ?
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan