Phantasy Star Universe kapot! HELP!

Status
Niet open voor verdere reacties.

Mastaglazy

Gebruiker
Lid geworden
24 mei 2009
Hallo helpmij.nl.
ik heb gisteren 2 nieuwe games gekocht bij Mediamarkt.
Waaronder Phantasy Star Universe.
Na een uurtje ermee te hebben gespeeld begon mij xbox 360 te ratelen.
na zoon 5-10 min stopte hij met ratelen en liep het spel vast.
dus ik restarte mijn xbox 360 en hij liep weer op hetzelfde stukje in het spel vast.
Daarna haalde ik de CD uit de xbox 360 en er zaten ineens hele grote ronde krassen op het spel,
Hier is een foto van de cd met de krassen:
kapottecd.png

:(
Kan ik het spel nog terugbrengen en een nieuwe krijgen?

lijkt me wel, maar ik denk dat ze je Xbox de schuld gaan geven dus daar zou ik ook meteen maar even met je leverancier over babbelen...

Mijn leverancier? wie is mij leverancier? hoe kom ik dat te weten? heb de xbox 360 ook bij mediamarkt weg bij precies dezelfde mediamarkt

Hoe kan het uberhoud eigenlijk dat mijn Xbox 360 men games begint te bekrassen?

met leverancier bedoel ik de winkel waar je hem gekocht hebt. Wanneer dat de MM is maakt dat de onderhandelingen een stuk eenvoudiger.

Hoe oud is de Xbox inmiddels?

Ja maar dan ben ik dus ook die mooie 60gb harddeschijf de eropzit kwijt of niet?
Maar men Xbox 360 doet het nog prima en andere games ook zit nu ook dat andere nieuwe spel te doen: Alone in the Dark
maar ik wil men xbox 360 niet kwijt :(

Wanneer je die hdd er zelf ingeschroefd hebt mag je hem er weer uitschroeven. Verder zou ik toch met Xbox en cd teruggaan en kijken wat ze te zeggen hebben. Evt reparatie of een nieuw exemplaar (gezien de leeftijd)

Die harddeschijf zat er al bij toen ik hem kocht maar je kan hem er gewoon afklikken want daar staan al mijn savegames op :(
dus die haal ik er mooi af!
Ik vind het een hoop gekloot, en alleen omdat ik een nieuwe spel koop :P maar er is verder niks mis met mijn xbox 360 ik herinner me wel dat hij gister avond toen hij zo ratelde dat ik er een paar keer tegen aan tikte (niet hard gewoon omdat mijn pc heeft wel eens dat het ventilatortje niet goed zat en dan geef je een klein tikje ertegen aan en dan zit hij weer goed, kan het zijn dat dat de krassen heeft veroorzaakt?

hier het probleem zoals uitgezocht door kassa
http://kassa.vara.nl/portal?_scr=kassa_artikel&number=3227123

Heb je misschien nog wat aan als mm toch moeilijk gaat doen :)
Even belangrijk om te weten dat de kans bij een rechtopstaande xbox groter is dan bij een plat liggende.
Daarnaast is het zaak dat het apparaat op een stabiele ondergrond staat/stond

Laatst bewerkt:
Bedankt :) en ik had de Xbox platliggen en hij stond gewoon op het vloerbedekking :)
Ik kan vandaag nog niet naar de MediaMarkt maar dat ga ik morgen zeker doen ;)
:thumb:

De meesten lossen het niet zelf op, maar verwijzen naar de helpdesk van Microsoft. Daarmee handelen ze dus niet volgens het consumentenrecht, waarin staat dat je als consument terecht moet kunnen bij de winkel waar je je product hebt gekocht.

Dat had ik moeten weten toen ik mijn bij MM gekochte 22"breedbeeld terugbracht... :confused:

Laat maar men moeder zegt dat ze dan men xbox naar microsoft sturen.
Ik haat Microsoft het enige wat er bij hun om draait is geld stelletje ******s!

In dat geval zit je nog altijd met een kapt spel en de kans dat het vaker gebeurd. Ik zou er toch een ritje L'arden aan wagen of in elk geval bellen...

Maar dan is de kans groot dat ik men xbox een heeeeele lange tijd kwijt ben en dat wil ik niet :(

Het spel was maar 19 euries is dat het waard om dan men xbox een tijd kwijt te zijn?
Bij ons in de buurt is ook een GameMania en die repareert Games voor een lage prijs, zoals krassen weghalen zou dat lukken?

Ongetwijfeld, maar hoe lang gaat het duren voor er weer nieuwe krassen in zitten denk je?

Waarom komen er uberhoud krassen op dan? ik bedoel er zit toch geen vlindermes onder die disclezer?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan