Philips 190 c monitor

Status
Niet open voor verdere reacties.

ericvanbelgie

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
19 apr 2002
Wanneer ik de monitor aanzet komt er een wit scherm met een rode tekst aging ... en na enkele seconden terug zwart en terug wit, bij het aansluiten van de PC idem probleem, wat is er aan de hand ??

Kijk even hier

Er wordt daar gesuggeerd (als je monitor een knop heeft om een menu te tonen om instellingen te doen) om daar een 'reset' te geven (ik vermoed dat hier óf een terugzetten naar fabriekswaarden óf een Degauss wordt bedoeld).

Andere mogelijkheid die wordt genoemd is de monitor een aantal seconden van de stroom te halen, en dan de stroomstekker er weer in te doen.

Succes,

Tijs.

ok

Bedankt voor je reactie, ondertussen heb ik ook vernomen van de philips klantendienst dat die error aging moet gekomen zijn doordat er 2 knoppen tergelijke tijd ingedrukt zouden geweest zijn van de monitor, ze zeggen om het probleem op te lossen 3 seconden stekker uittrekken stroom en opnieuw aanzetten, lukt het niet opnieuw.

Ik ben al 20min bezig en jammer genoeg lukt het niet,hetblijft bij aging en de andere toesten werken niet van de monitor ....

Als ik het verhaal goed begrijp moet je de stekker eruit trekker als de monitor aanstaat.
Verder schijnt bij de 190c de 'aging mode' bereikt te worden door 3 seconden de power button ingedrukt te houden, wellicht is dat gebeurd.

Heey, ik zou heel graag willen weten hoe je dit kan verhelpen.. want ik ben er nogsteeds niet achter ik ben al heel lang bezig, en aangezien de computer van me schoonmoeder is weet k even niet meer wat ik hier mee aan moet haha,

Alvast bedankt, :thumb:
Eugene

@Eugenee: Het zou handig zijn als je eerst alle suggesties uitvoert die in deze discussiedraad al aangegeven zijn, incl. (in laatste instantie) het bellen van de helpdesk van Philips.

Tijs.

ja

Het is mij nooit gelukt het probleem te verhelpen, ik heb een nieuwe monitor gekocht en de andere staat gewoon op zolder 'volgens philips is die in perfecte staat maar hij blijft in die mode waardoor ik hem niet kan gebruiken' jammer

Weet al wat het probleem was..

Ja, ik heb alles al geprobeerd wat er op de forum staat maar niks hielp bij mij.

Waar ik later dus achter kwam was dat de 'Videkaart er niet goed inzat! :o dus is me eigen stomme fout geweest haha. Maar ik vind het raar dat ik dezelfde melding als Eric kreeg met ''aging'' en dat hij van zwart naar wit scherm schakelde om de zoveeltijd.. maar goed hij doet het weer gelukkig! :D

Eugene.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan