deze monitor geeft geen beeld meer
na contolle stekker (220) en DVI kabel en uiteindelijk aangesloten via VGA dacht ik het te hebben opgelost DACHT IK
na 10 dagen weer zelfde probleem
weer geprobeerd via DVI maar geen resultaat
op advies alleen 220 kabel aangesloten ,dien je een melding te krijgen :geen inkomend signaal
nu echter viel op dat de middelste toets (aan/uit) 1/2 seconde oplicht en meteen weer uitgaat
diverse kabels geprobeerd maar geen oplossing
ook al op een ander stopcontact(groep) en bij andere computer geprobeerd,helaas.
Monitor valt net 2 weken buiten garantie/philips bied geen afdoende oplossing !
kunnen hem ophalen ,kost 45 euro inc onderzoekskosten ,bij geen reparatie is monitor dus ook weg!! wordt niet geretourneerd !!
iemand hier ervaring mee ? elke reactie welkom
weet zeker dat het een kleinigheidje is
alvast bedankt voor het meedenken
na contolle stekker (220) en DVI kabel en uiteindelijk aangesloten via VGA dacht ik het te hebben opgelost DACHT IK
na 10 dagen weer zelfde probleem
weer geprobeerd via DVI maar geen resultaat
op advies alleen 220 kabel aangesloten ,dien je een melding te krijgen :geen inkomend signaal
nu echter viel op dat de middelste toets (aan/uit) 1/2 seconde oplicht en meteen weer uitgaat
diverse kabels geprobeerd maar geen oplossing
ook al op een ander stopcontact(groep) en bij andere computer geprobeerd,helaas.
Monitor valt net 2 weken buiten garantie/philips bied geen afdoende oplossing !
kunnen hem ophalen ,kost 45 euro inc onderzoekskosten ,bij geen reparatie is monitor dus ook weg!! wordt niet geretourneerd !!
iemand hier ervaring mee ? elke reactie welkom
weet zeker dat het een kleinigheidje is
alvast bedankt voor het meedenken