Philips 200WB7ES monitor probleem

Status
Niet open voor verdere reacties.

hebikweer

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
18 mrt 2006
deze monitor geeft geen beeld meer
na contolle stekker (220) en DVI kabel en uiteindelijk aangesloten via VGA dacht ik het te hebben opgelost DACHT IK
na 10 dagen weer zelfde probleem
weer geprobeerd via DVI maar geen resultaat
op advies alleen 220 kabel aangesloten ,dien je een melding te krijgen :geen inkomend signaal
nu echter viel op dat de middelste toets (aan/uit) 1/2 seconde oplicht en meteen weer uitgaat
diverse kabels geprobeerd maar geen oplossing
ook al op een ander stopcontact(groep) en bij andere computer geprobeerd,helaas.
Monitor valt net 2 weken buiten garantie/philips bied geen afdoende oplossing !
kunnen hem ophalen ,kost 45 euro inc onderzoekskosten ,bij geen reparatie is monitor dus ook weg!! wordt niet geretourneerd !!
iemand hier ervaring mee ? elke reactie welkom
weet zeker dat het een kleinigheidje is
alvast bedankt voor het meedenken

Ik heb hetzelfde probleem, van 1 op de andere dag geen beeld meer. Alles en nog wat geprobeert maar niets helpt. Dit is inmiddels de tweede monitor die het niet meer doet ....

Weet iemand wat het probleem is ! ? :confused:

Gijsje2005

Als het bij Windows is: (Het is natuurlijk anders als je beeldscherm van zichzelf al niks meer doet.)
Heb het ook gehad. Wel vga, maar geen dvi.
Je moet dan proberen om wat opties in te schakelen of uit te schakelen, of wisselen (ZIE PLAATJE)

Bijlagen

• beeldscherm.jpg
    beeldscherm.jpg
    43,2 KB · Weergaven: 90
Laatst bewerkt:
Philips 200WB7ES monitor

Bedank voor je reactie Ramon ...... wordt moeilijk om instellingen te wijzigen als je geen beeld hebt.

Ik heb contact gehad met Philips en zij hebben aangegeven dat ze de monitor willen omwisselen als deze weer op voorraad is / komt.

Met vr. gr. Gijsje2005

Bedank voor je reactie Ramon ...... wordt moeilijk om instellingen te wijzigen als je geen beeld hebt.

Ik heb contact gehad met Philips en zij hebben aangegeven dat ze de monitor willen omwisselen als deze weer op voorraad is / komt.

Met vr. gr. Gijsje2005

Kun je dan niet even je computer op een ander beeldscherm aansluiten?

heb het beeldscherm meegenomen naar een electronicazaak ,na div opties te hebben doorlopen met perfecte monteur zijn we er uit
Kwalitatief een waardeloos apparaat !!!!
inmiddels een 24 inch scherm aangeschaft voor de helft van de prijs van deze Philips 20,8

weer iets geleerd ,soms is goedkoop ECHT goedkoop
na enige jaren alleen maar Philips producten te hebben gekocht heb ook ik moeten constateren dat je vaak een goedkopere optie moet kiezen
in het kader van de recessie ga je dan zoeken naar prijzen ,niet voor kwaliteit

heb inmiddels zowel prive als zakelijk 6 monitoren vervangen door deze goedkopere merkloze apparatuur
en geloof het ofniet maar gebruiken ookm nog eens minder stroom

mijn keuze is inmiddels veranderd als het aangaat op kwaliteit /prijsverhouding

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan