Philips 42PFK6589

Status
Niet open voor verdere reacties.

heida

Gebruiker
Lid geworden
5 okt 2006
Philips 42PFK6589 verschil met 42PFK6559

Beste Allen,

Ik heb een Philips 42PFK6589 besteld maar ik krijg een Philips 42PFK6549 geleverd. Op verschillende vergelijking sites gekeken en ook op die van Philips zelf, geen verschil te vinden. Tevens contact opgenomen met de helpdesk van Philips. Het antwoord dat ik krijg is dat ze hetzelfde zijn en alleen bijv. een AB een andere kleur is.

Wie kan het tegendeel bewijzen of kan uitleggen wat het verschil echt is.
Dat derde cijfer in het modelcode moet toch ergens voor staan of het prijsverschil in de modellen.

Gevonden modellen met verschillende prijzen:
Philips 42PFK6589 (besteld)
Philips 42PFK6559 (krijg ik geleverd)
Philips 42PFK6549 (nog weer een andere model)

Dus gewoon akkoord gaan met levering of eisen dat ik mijn eigen model wil. Heeft tenslotte een hoger nummer ;)

mvg

Laatst bewerkt:
Als ik jou was zou ik gewoon jouw bestelde model eisen. Je hebt namelijk nu een ander model, en dat staat niet op je factuur. Mocht je later problemen krijgen met de tv en je garantie moet gebruiken, dan kan je enkel problemen krijgen omdat de factuur niet overeen komt met de tv zelf!

Ow hele goede! Had ik dus nog niet over nagedacht. Heb de TV nog niet geleverd gekregen want ik wacht er al 6 weken op... Maar telefonisch bij informeren waar toestel bleef kreeg ik simpel de melding dat ze een andere gingen leveren. Iig dus een nieuwe factuur eisen als ik dit toestel voor lief neem.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan