+Philips BT 100

Status
Niet open voor verdere reacties.

johan1276

Gebruiker
Lid geworden
31 mei 2004
Berichten
188
Hallo ik hen Philips BT 100 gekregen maat hoe ik het volume regelen ik heb van alles gedaan zelfs een handleiding gevonden maar daar staat niets over het geluid harder of zachter zetten, nu heb ik helemaal geen geluid meer stond eerst heel zacht en nu niets meer, hoe kan ik dit regelen
bij voorbaat hartelijk dank
 
Deze speaker heeft zelf geen volume regeling. Dat moet je dus doen met het apparaat waarmee hij verbonden is
 
Bedankt voor je reactie ik heb een CD in de spelergedaan en daarop geeft hij muziek weer in het balkje maar op mijn speaker hoor ik niets, hij is gekoppelt, dus wat kan ik doen, en anders gaat hij terug naar de winkel en dan een met volume knop , ik een hoofdtelefoon die dat wel heeft.
 
Dan, als je het goed hebt gedaan, volume regelen via je pc
 
deze staat helemaal open, alle schuiven staan helemaal omhoog en de geluidgolven zij ij beweging
 
Dit ook al gedaan?

start-> configuratiescherm-> geluid-> tabblad afspelen, en daar de bt100 selecteren
 
Daar staat een vinkje bij en het balkje er bij loopt , maar nog geen geluid op de speaker
 
Ik weet wel een hoop over de computer maar dat weet ik niet hoe ik dat moet doen, maar ik denk dat ik maar terug ga naar winkel en een andere speaker , zijn die er wel met een volume knop , en wat voor merk?
In ieder geval bedankt tot zover voor de hulp
 
Ook een BT speaker met volumeregeling moet goed aangesloten en ingesteld worden...
 
Ik weet wel een hoop over de computer maar dat weet ik niet hoe ik dat moet doen, maar ik denk dat ik maar terug ga naar winkel en een andere speaker , zijn die er wel met een volume knop , en wat voor merk?
In ieder geval bedankt tot zover voor de hulp.
 
Ik denk dat je bij aanschaf van een BT speaker vooral moet letten op de kwaliteit van het geluid..
En aansluiten op de pc is voor allemaal hetzelfde, of er nu wel of geen volumeregeling op de speaker zit
 
Ik ben even verder aan het zoeken bij instellingen en apparaten en bij Bluetooth en zag dat wel is gekoppeld maar niet verbonden en die knippert af en toe, mijn koptelefoon is wel verbonden, en ik denk dat de fout is, hoe kan ik deze wel verbinden.
 
Twee geluidsweergevers tegelijk koppelen met bluetooth is geen goed idee.
Dus eerst die koptelefoon maar ontkoppelen dan
 
Het lijkt er echt op, dat de BT100 niet goed aangesloten en ingesteld is.

Schakel de bluetooth op de pc eens helemaal uit. Zorg dat de koptelefoon ook uit staat.
Dan de bluetooth weer inschakelen en de BT100 opnieuw verbinden
 
Het werkt nu, na het verwijderen en opnieuw gekoppeld werkt hij na behoren, bedankt voor de hulp en uitlejohan1276
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan