Philips dvd brander +schijfjes

Status
Niet open voor verdere reacties.

ronald buijtend

Gebruiker
Lid geworden
15 mrt 2002
Koop ik bij DIXON nieuwe dvd schijfjes in 1 doos zitten er 5 voor 13 euro,staat er op de doos 1-4x schrijven.Mijn dvd recorder ondersteund 2.4x nu staat er iets van firmware opdate.Wat kan ik doen(voorheen met de 2.4 ging alles prima) ik durf ze nu eigenlijk niet te gebruiken.

Je kunt die schijfjes rustig gebruiken hoor, je brander gaat echt niet sneller..

dvd verknald

er staat in het boekje wanneer u deze disk probeert te gebruiken in een 2.4x recorder die de 4x snelheid niet ondersteund kan dit lijden tot schrijffouten,leesfouten,of vernietiging van de opgenomen data op de disk.Leuk he al die verbeteringen wat maakt mij het nu uit of hij 2.4 of 4x is als hij wat langzamer gaat kan hij ook geen fouten maken nu zie je het resultaat wat kan ik verder doen gewoon dan weer op zoek naar de gewone??

Lijkt mij persoonlijk onzin, maar opgeschreven om claims te voorkomen voor als het eens mis gaat met branden...

Ik snap niet wat je bedoelt. Je brander kan niet sneller branden dan 2.4x en die schijfjes zijn geschikt voor 4x (en alle snelheden daaronder). Ik zie het probleem dus niet.

Hallo,
ik heb een Philips dvdrw 228 met firmware 1.51 dit is nieuwste firmware en bij de changelog stond toen ''writing 4x media improved'' kan zijn dat je een firmware update moet doen, maar die zijn nooit zonder risico's. Anyways ik weet haast wel zeker dat die discs het gewoon doen.
Greetz
A.I.

Meestal staat het wel in bios of wanneer je de pc opstart zie je het ook staan helemaal achteraan van het apparaat. Het staat ook wel in een brandprogramma zoals Nero bij recorders. Of met sisoftsandra kan je het wel zien.
Greetz
A.I.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan