Philips DVD16RLS

Status
Niet open voor verdere reacties.

mosiba112

Gebruiker
Lid geworden
10 jun 2006
Berichten
85
Heey,

Ik heb een dvd-brander Philips DVD16RLS. Mijn schijfen worden niet herkend als ik ze erin plaats, ik heb de frimware geupdate en de dvd-brander wordt herkend door windows.
Bij aankoop werkte hij prima maar eenmaal een keer eruit gehaald en terug geplaatst, werkt ie niet meer.

Weet iemand een oplossing? :confused:
 
Hallo

Het komt uiteindelijk hierop neer .. ???

Je koopt ergens een nagelnieuwe DVD lezer met minimum van 2 jaar garantie ....

Dan "flash" je betrokken drive zijn r.o.m. , met ogenblikkelijk garantieverlies ....

Wat is nu de vraag ???? waarom werkt deze drive niet meer ...????

Veronderstel dat het "flashen" hier een ietsie pietsie mee heeft te maken .... ???

Peter
 
hoi

Je zou niet antwoorden als je de vraag niet wist, ligt wel voor de hand dat, dat ongeveer me vraag is als je naar mijn beschrijvingen kijkt. ;)

Maar zou je misschien wat meer kunnen vertellen over het ''flashen'', ken ik niet.
Ik wil et niet veronderstellen, ik wil het weten. Maar bedoel je doordat ik em een keer euit heb gehaald, het daarom niet meer doet.
En wat heeft dat met "garantieverlies'' te maken? :rolleyes:
 
even vraagje he, heb jij voor het laatst dvd's gebrand?

want ik heb hetzelfde probleem, en die begon nadat ik een dvd had gebrand, kan ik geen cd's meer branden
 
braindropper zei:
even vraagje he, heb jij voor het laatst dvd's gebrand?

want ik heb hetzelfde probleem, en die begon nadat ik een dvd had gebrand, kan ik geen cd's meer branden


Ja, klopt had een aantal DVD's gebrand en daarna deed ie et niet meer. ;)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan