Philips HTS 3020 Geluid van laptop?

Status
Niet open voor verdere reacties.

phobix

Gebruiker
Lid geworden
28 dec 2006
Berichten
347
Ik heb deze home cinema zet: Philips HTS 3020 Gezien in de folder van Saturn.

Nu is mijn vraag of het mogelijk is om mijn Laptop er op aan te sluiten zodat mijn geluid wordt afgespeelt door de Philips HTS 3020, weet iemand dat of het kan?

Alvast bedankt
 
Hoi,

Ja hoor moet geen probleem zijn denk dat je z'n kabeltje moet hebben en dan bv op de aux aan de achterkant aansluiten tenminste volgens deze link heb je die.

Modag
 
Kan dat als je 3 geluidskanalen hebt, in je laptop?
 
Laatst bewerkt:
Hoe veel geluidsingangen zitten er in je laptop?

Bedoel je geen uitgang want hij wil hem op de home cinema set afspelen dan heb je niet zoveel aan een ingang maar meer aan een uitgang.;)
Wat bedoel je met 3 geluidsignalen?
Modag
 
Waar mijn boxen in gaan, zitten 6 uitgangen. Maar voorheen had ik er maar 3. En als dit ook het geval is bij die laptop, kan hij er dan wel op aangesloten worden?
 
Hoi,

Hij heeft het over een notebook meestal heeft z'n notebook een koptelefoonuitgang of als het een vrij recente is een s/pdif uitgang dat zou ook nog een mogelijkheid zijn.

Modag
 
Laatst bewerkt:
Ooo... sorry :eek:

Dat wist ik niet...:thumb:

Ik had eerst problemen met mijn boxen, die konden niet aangsloten worden omdat ik te weinig uitgangen had voor 5.1 surroud sound:rolleyes:

Dus had ik een ander geluidskaartje in m'n comp laten zetten ;)

Juce
 
Hoi,

Geeft niet nu wel goed geluid:thumb::thumb:

Modag
 
Idd..

Ik heb de G51 van logitech.
Die subwoofer trilt lekker mee met de muziek :cool:
 
Laatst bewerkt:
Ho ho,

Ik doe een poging tot oplossen hoor wil niet zeggen dat het lukt.

Modag
 
@Modag Ja bedankt die kabel die je stuurde in de link heb ik al en dat was dus mijn vraag of het kon :D.

Want hij was nu 111€ en dat vond ik nogal aantrekkelijk.

Bedankt
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan