Philips MMS460 (5.1)

Status
Niet open voor verdere reacties.

Rajkoow

Gebruiker
Lid geworden
25 dec 2004
Ik heb gisteren (kerst:) ) de Philips MMS460 gekregen (wat ik ook wou).
Nu is mijn probleem dat mijn Center boks niet mee wilt werken en het niet doet:confused: .En dan nog iets, hij zoemt als de T*R*NG. Dat doen de andere boksjes niet. Maar als ik bij de subwoofer het stekkertje van Center/Sub erin duw dat de hele bas dan weg is (dat houdt in: Subwoofer doet zijn werkt niet en de 5 (4) speakers ook geen bass hebben)

PLEASE!!!! HELP ME:thumb:

M.V.G.

Rajko(ow)

Vanaf een beeldscherm dit probleem oplossen zal niet meevallen maar een tweetal algemene tips dragen misschien bij tot een goede oplossing:

trek alle kabels eens los, haal diep adem en pak de gebruiksaanwijzing erbij en sluit de hele handel opnieuw aan.

Als alles 100% goed is aangesloten ga dan eens (afhankelijk van het OS dat je hebt) naar configuratiescherm, geluiden etc. etc. en kijk eens welke speakers daar staan genoemd als "gebruikt".

Ik heb sinds kort de Creative T7900 7.1 set

Ik had iets vergelijkends. Bij mij deed een van de boxen het ook niet. Na veel zoeken zag ik op de subwoofer een schakelaar zitten die ik in drie standen kon zetten. Heb daar ff mee gezocht en toen deed hij het toen ik die in een andere stand heb gezet. Weet niet of dit bij jouw ook de oplossing is, maar valt altijd te proberen natuurlijk.

Geplaatst door gast0225
Vanaf een beeldscherm dit probleem oplossen zal niet meevallen maar een tweetal algemene tips dragen misschien bij tot een goede oplossing:

trek alle kabels eens los, haal diep adem en pak de gebruiksaanwijzing erbij en sluit de hele handel opnieuw aan.

Als alles 100% goed is aangesloten ga dan eens (afhankelijk van het OS dat je hebt) naar configuratiescherm, geluiden etc. etc. en kijk eens welke speakers daar staan genoemd als "gebruikt".

Alles is aangesloten maar behalve het kabeltje met een oranje plugje van 3,5 mm in de connector ''Centre/Subin''. En als ik die insteek dan Is mn bas uit, (lees: alle bas) en de centre boks doet het dan nog niet.

Geplaatst door Robbert1978
Na veel zoeken zag ik op de subwoofer een schakelaar zitten die ik in drie standen kon zetten

Ik zie geen schakelaar, die is er simpelweg niet.

In mn 5.1 geluidskaart zijn 2 connector's niet aangesloten, daar waren geen kabels voor. Het zijn de Roze en de Blauwe connector's

Weet niet welke geluidskaart je hebt, maar vaak moet je bij de instellingen daarvan ook aangeven dat een 5.1 boxenset gaat gebruiken (in elk geval bij een Soundblaster)

Ik heb een Creative soundblaster Live 5.1

Heb ook geinstalleerd, alle boksjes doen het behalve dat (*****) center boksje niet:mad:

wil hem toch echt aan het lopen krijgen, heb er veel werk aan gedaan om ze allenmaal t4e zinsalelren, bureau paar x moeten optillen enz.

Maar in ieder geval al thnax:thumb:

Twee afbeeldingen welke aansluitingen te gebruiken en welke instellingen.

sb1.jpg

sb2.jpg

Morgen mensen.

Gisteren heb ik teleurstellend moeten vaststellen dat de center boks kapot is, Dat komt omdat de boks heel erg kraakt en de rest niet. morgen dan maar alles uitbouwen en trug naar de winkel:mad:

Toch iedereen hartelijk bedankt

Voordat je dat doet :

laat die speaker eens denken dat 'ie de left/right rear of frontspeaker is,............ kraakt 'ie dan nog steeds, of anders gezegd, als je een van de andere speakers laat "denken" dat 'ie de center is, gaat die dan ook kraken.............. ?

Heb met mn pa overlegd, toch niet naar winkel

Hebben het kabeltje nog eens aangesloten, en dan op test geklikt. Nu Deed ie wel midden zeggen. Maar met winamp speelt hij nog steeds niet met de middelste boks ook af en kraakt hij nog steeds

Begin is er
:)

'k had er een heel klein beetje een vermoeden van, vandaar mijn suggestie om te switchen. Dat heb je dan weliswaar nog niet gedaan, maar gelet op het feit dat 'ie 't in ieder geval binnen testen / 1 applicatie WEL goed doet, elimineert een hardwarematig probleem.

Suc6 met testen / proberen !

Laatst bewerkt:
Hij doet het,

Heb kabels van de boksjes achter verwisseld met hem (center)

Maar nu doen die achter het dan niet:confused: vaag

Ik blijf toch een beetje adviseren:

alle kabels eruit, handleiding erbij pakken en rustig aan opnieuw beginnen.

En als ik dat al gedaan heb?

Voeg me ff toe op msn (als je dat hebt) is wat makkelijker:)

Eerlijke mening ?

Format C: en dan Windows opnieuw erop, boxen in een vroeg stadium aansluiten zodat Windows nog maagdelijk is en de installatie van de boxen niet verziekt wordt door andere software / in stellingen.

Volgens mij zit het hem gewoon in de plug in van de bass, niets met format C:\

krijg net een mail of mn probleem al opgelost is,

Nou!!! Gedeeltelijk

bij o.a. Halo en een rally spel doet die boks het wel maar bij winamp/windows media player 10 niet:confused:

Dus weet iemand hoe je dit kan instellen of is het gewoon lang leve de vaagheid?

Tell me

Zoals ik al meerdere malen vermoedde / zei : 't is NIET hardwarematig, maar softwarematig !

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan