Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
[FONT=&]First off, this issue occurs because your Smart TV uses memory just like your phone or PC. The more apps you run on your TV, the more memory your TV uses and when the memory gets low, the TV can start to run a little slow. It may take a while to turn on, the apps may take longer to start, or the menu may take longer to load.[/FONT][FONT=&]Now how to fix this issue? Discharging or cold booting your TV will help it start up normally again. There are two ways you can do this. Both methods are quick and easy, but one requires you to use the remote that came with your TV[/FONT]
[FONT=&]— With the TV Remote —[/FONT]
[FONT=&]— Without the TV Remote —[/FONT]
- With the TV turned on, press and hold the power button on your Samsung TV remote.
- Continue holding the power button while the TV powers off and then back on.
- You have just cold booted the TV. The memory cache is cleared and the TV should run more smoothly.
[FONT=&]This worked perfectly for mine, as I had the same exact problem as described. Remote would take 15 seconds to respond, if at all, and it was so frustrating and slow that I couldn’t even navigate to HDMI to use a different device.[/FONT]
- With the TV turned on, unplug the TV's power cord from the power outlet.
- Wait 30 seconds.
- Plug the TV power cord back into the power outlet.
- Turn the TV on.
- You have just discharged the TV. The memory cache is cleared and your TV should start running normally again.
Algemeen eerst dit, een goede koude start om het geheugen schoon te maken:
https://www.reddit.com/r/AndroidTV/comments/ehezzh/philips_4k_tv_slow_and_buggy/
Wat bedoel je met commando's Heb je een terminal open waarin je ze typt of is dat het zelfde als op de afstandsbediening op een knopje drukken?
Hallo
Dit model is gekend als niet echt de snelste te zijn ....
Mocht dit nog erger zijn geworden na aan een recente firmware update , kan een "herstel fabrieksinstellingen" misschien helpen.
Peter
Heb je die koude start al gedaan?
HET nadeel van smart TV's is dat het operating system vaak na 4 jaar al verouderd is, de apps het maar deels meer doen, etc.
Via zo'n Chromecast op de HDMI poort kan ik vrijwel alles en vaak nog meer.
Als je cast via Chrome kun je zelfs browsen als je dat zou willen.
Onze TV begaf het gisteren dus ik heb een 32 inch monitor gekocht en via de Chromecast en een Ziggo HD kastje die ik nog had liggen komt er weer prima beeld en kan alles nog steeds.
Had alles gisteravond via mijn Dell U2515H scherm met HDMI getest hoe het er uit zag, maar zelfs op een 25" zag het er prima uit, alleen vinden we 32" prettiger.
Zoals ik er nu tegen aankijk komt er geen smart TV meer hier.
PS: Onze oude smart TV was in zijn 10e jaar.... redelijk rond het gemiddelde wanneer ze blijkbaar vervangen worden
Er staat in deze link niet bij dat ze dan stuk zijn...
https://cloudfront.consumentenbond....tember/202109p40-levensduur-van-apparaten.pdf
Wel jammer dat ie niet nog langer mee ging vanuit duurzaamheid oogpunt.
Je bent er dus ook achter... erg jammer, maar in feite zeer triest na 5 jaar al zo'n "productkwaliteit"....TV is pas 5 jaar............... Koude start gedaan, dan opstart, verbinding maken met philips server, hij is sneller. Voedingskabel half uur uit de TV en er dan weer in.Youtube werkt, webbrowser niet (achterhaald). Social media : achterhaald. onbekend venster. TV on Demand: server error applet. NLZIET : na foutmelding .......
Heb een Chromecast gekocht en ingesteld op de TV. Was toevallig in de aanbieding, de V3.
Ik bedoel natuurlijk die TV.Inderdaad, Route99, dat is, volgens woorden van de Consumentenbond, " niet wat je van een product mag verwachten " en inderdaad niet duurzaam.
Heb je die koude start al gedaan?
HET nadeel van smart TV's is dat het operating system vaak na 4 jaar al verouderd is, de apps het maar deels meer doen, etc.
Via zo'n Chromecast op de HDMI poort kan ik vrijwel alles en vaak nog meer.
Als je cast via Chrome kun je zelfs browsen als je dat zou willen.
Onze TV begaf het gisteren dus ik heb een 32 inch monitor gekocht en via de Chromecast en een Ziggo HD kastje die ik nog had liggen komt er weer prima beeld en kan alles nog steeds.
Had alles gisteravond via mijn Dell U2515H scherm met HDMI getest hoe het er uit zag, maar zelfs op een 25" zag het er prima uit, alleen vinden we 32" prettiger.
Zoals ik er nu tegen aankijk komt er geen smart TV meer hier.
PS: Onze oude smart TV was in zijn 10e jaar.... redelijk rond het gemiddelde wanneer ze blijkbaar vervangen worden
Er staat in deze link niet bij dat ze dan stuk zijn...
https://cloudfront.consumentenbond....tember/202109p40-levensduur-van-apparaten.pdf
Wel jammer dat ie niet nog langer mee ging vanuit duurzaamheid oogpunt.
We gebruiken essentiële cookies om deze site te laten werken, en optionele cookies om de ervaring te verbeteren.