Philips tv en laptop groen beeld

Status
Niet open voor verdere reacties.
Update: via andere HDMI poort precies hetzelfde probleem
Sorry voor dubbel post

Ja,alle poorten hetzelfde,heb pas nog de nieuwsteupdates gedaan op me tv!

opgelost

Ik heb al een tijdje het probleem niet meer, ik dacht dat ik dat wel even moest melden.
Ik weet niet wat er precies gebeurt is, ik had de hoop al opgegeven, maar misschien na de laatste software update op mijn tv en videokaart, nu blijft het beeld gewoon goed. ik hoop dat ik hiermee kan helpen.
Gr felix

Ik heb al een tijdje het probleem niet meer, ik dacht dat ik dat wel even moest melden.
Ik weet niet wat er precies gebeurt is, ik had de hoop al opgegeven, maar misschien na de laatste software update op mijn tv en videokaart, nu blijft het beeld gewoon goed. ik hoop dat ik hiermee kan helpen.
Gr felix

Dat is goed om te horen. Mijn oplossing was vrij simpel....
Heb de HD5850 geruild voor de GTX470 van Nvidia, en gelijk is al het gezeik opgelost. Betere kaart (qua prestaties),zelfde prijs, geen problemen :D

Een echte aanrader :P

opgelost?

Is het inmiddels opgelost?

Misschien anders de post even sluiten.

MvG,

Colin

Ik denk dat dit een hardware probleem is tussen deze specifieke philips tv en ATI (tegenwoordig AMD). In dat geval is een oplossing niet echt mogelijk..

mogelijke oplossing

ik heb hetzelfde probleem met me philips tv en ati videokaart.
nu heb ik een oplossing gevonden door de resolutie te zetten op 1600*1200.
deze resolutie heeft nagenoeg evenveel pixels en de films zien er schitterend uit en je ziet gelijk als je het beeldscherm aanpast op je afstandbediening dat je meer opties heb kwa beeldformaten dan wanneer je de 1920*1080 gebruikt die zoals we al gezien hebben niet werkt.
je kan ook experimenteren met de catalist control center door bij hdtv de resolutie te zetten op een iets lager formaat bv 1080i.
hierbij heb je nog vele opties hoe goed je de kwaliteit wilt hebben.
dit heb ik zelf nog niet geprobeerd maar dit zou ook moeten werken omdat schijnbaar de videokaart en de tv 1080p een conflict geven.
ik heb ook geprobeerd de beeld verbeteraars uit te zetten zowel op de videokaart als op de tv maar dit mocht ook niet baten.
dus als je blu ray bestanden wilt afspelen 1600*1200 wat er perfect uitziet of in de catalist control center de resolutie iets lager zetten op bv 1080i.
van de 1080i ga ik zelf ook nog proberen en laat het nog weten.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan