Philips tv herkend muziek en filmpjes niet.

Status
Niet open voor verdere reacties.

Luuk12345

Gebruiker
Lid geworden
10 aug 2008
Berichten
323
Hallo hallo,

Wij hebben hier thuis een Philips tv staan> Philips 37(of 47)pfl7403.
Hier kun je aan de zijkant van de tv een usb stick in stoppen. Zo kan de tv, foto's, muziek én filmpjes afspelen. Nu heb ik wat foto's muziek en filmpjes op mijn usb stick gezet, maar de tv herkend alleen de foto's (jpg) en bij de muziek en filmpjes geeft de tv aan: kan het bestand niet lezen.

Misschien moet ik de muziek en filmpjes converteren naar een ander formaat?
Iemand een oplossing

Groetjes
Luuk
 
Dat zou heel goed kunnen en dan zou je even in de handleiding moeten kijken welke formaten hij ondersteunt.
 
Er staat alleen wat in over muziek en foto's, verder niks over filmpjes, alhoewel dat wel op het scherm komt te staan als je de usb stick erin plugt
 
Hij doet het! Maar alleen schokt het beeld nogal vaak:(
Lastig kijken :(

En wat is trouwens het verschil tussen: mpeg 1, mpeg2 etc.
 
Uhu:p zo slim ben ik niet xD

Ik ben hier immers om wat informatie op te doen, dus heb ik nog 1 vraag: Wat is buffering en waarvoor dient het:eek:. Sorry misschien een beetje teveel vragen..

Over buffering kon ik trouwens niks vinden <.>
 
Buffering waarvoor?
Bufferen in het algemeen is er om ervoor te zorgen dat er een constante aanvoer van data is. Data wordt dus eerst gebufferd en vandaar uit afgespeeld zodat alles vloeiend blijft lopen......

Uit het woordenboek:




bufferen: techniek waarbij gegevens in een buffer worden opgeslagen voordat deze nodig zijn of verwerkt worden
Categorie: In de automatisering
 
Laatst bewerkt:
Dat is dus misschien de oplossing op de hapering van mijn filmpje op de tv?
 
Het kan idd. het laden zijn... (dan kan je dus misschien eerst het filpje haperen spelen en daarna de 2de keer goed)
maar ook misschien lag via de USB.

(of zit ik er nu naast?)
 
Het maakt niet uit hoevaak ik hem afspeel. Er zit geen buffering in, kun je dit erin plaatsen?

En misschien is het de overdrachtsnelheid van de usb naar tv
 
Controleer even de " MPEG Artefact Reductie" optie in je menu, dat zou wat kunnen schelen.
Anders is misschien een softwareupdate nodig voor de tv, deze word ook beschreven in de handleiding maar dan zou ik eerst even met Philips contacten of dat daadwerkelijk je probleem gaat oplossen als er al een oplossing voor is
 
Ja, met lag bedoelde ik overdrachtsnelheid :D

Ik zou geen andere oplossing weten o_O

heb je in de handleiding misschien iets gevonden over een limiet formaat?
anders weet ik geen oplossing
 
Hmm ik denk dat het niet goed op te lossen valt, er zijn wel harddiskrecorder die er iets mee doen, maar die zijn me te duur :p

Maar bedankt allemaal, ik ben al heel tevreden dat de filmpjes op de tv te zien zijn!

Luuk
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan