phillips BDL 4221

Status
Niet open voor verdere reacties.

mell70

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
15 aug 2008
ik heb een phillips BDL 4221 V/00...
omdat deze in een openbare ruimte heeft gehangen is het osd menu op de tv uitgeschakeld.
gisteren heb ik per ongeluk in het menu van de afstandsbediening de afstandsbedienig uitgesschakeld.
ik kan nergens vinden hoe ik dit kan resetten ofterwijl terug gaan naar de fabrieksinstellingen.
het enige wat ik vind is dat ik de afstandsbediening in het osd menu van de tv kan inschakelen...maar dat gaat dus niet lukken.
wie weet hoe dit weer ongedaan gemaakt kan worden?

OSD menu is toch met de knopjes op de pc? Dan vind ik het raar van philips dat ze beide laten doen... Maar ik denk dat dat niet gaat lukken, misschien moet je naar philips mailen ervoor?

heb vandaag contact met phillips gehad en ze moeten het opzoeken..
ik vind het ook raar bedacht dat je zowel de toetsen van het menu op de tv kunt uitschakelen als ook de afstandsbediening...

hey mell, heb jij het probleem ondertussen weten te verhelpen? ik heb exact hetzelfde probleem met exact dezelfde tv, erg toevallig want zoveel van de industriele tvs kom je eigenlijk niet tegen, heb jij ondertussen het probleem al weten te verhelpen? zo ja zou ik heel graag de oplossing willen horen, ik ben zelf op het moment bezig met de tv proberen aan te sturen via de rs232 interface al kom ik hier nog niet zo heel ver mee, ik krijg wat simpele signalen van de tv terug maar weet niet goed wat ik met de rs232 instructies in de handleiding aan moet,

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan