PhotoFiltere 6.2.6 kan niet inscannen

Status
Niet open voor verdere reacties.
Pfotofilter is een fantastisch program !! kan ik niet zonder, in het verleden kon ik ook bv een willekeurig document inscannen, zonder problemen.
nu kan ik niet meer inscannen waarom ?? dat is juist NU het probleem, als ik nu op de afbeelding/icoon druk gebeurt niets ??? waarom ??
 
ik kom een vreemde ontdekking,
ik heb op mijn USB stick een versie 6.5.2 staan en die steek ik in op een PC met vista en kan direct een scan uitvoeren zonder problemen.
dit zelfde doe ik op een Windows 7 en hier werkt de scan niet !!! vreemd ??
 
Dus... even resumerend|: 6.5.2. op Vista werkt, maar niet op win 7 net zo min als met versie 6.2.6 . Overigens is versie 6.5.3 uit.
Ze zeggen zelf dat het moet werken op windows 7, maar dat doet het dus niet.... meer. Wat is er veranderd op de computer.....? Dat is dus de vraag. En die kan ik niet beantwoorden, want het is niet mijn computer...:confused:
 
sorry nog maals op nieuw daar ik er even uit was door ziekte

op mijn ene PC in het netwerk werkt het wel op de andere PC in het net werk niet, met de versie 6.5.3. maar mijn probleem is nog steeds niet op gelost op mijn laptop ??

ook wanneer ik apart mijn printer installeer,
 
sorry nog maals op nieuw daar ik er even uit was door ziekte

op mijn ene PC in het netwerk werkt het wel op de andere PC in het net werk niet, met de versie 6.5.3. maar mijn probleem is nog steeds niet op gelost op mijn laptop ??

ook wanneer ik apart mijn printer installeer,
 
Probeer eens op de laptop welk sloort printersoftware dan ook te verwijderen (,dus ook photofiltre) zonder de printer aan de laptop aan te sluiten. Daarna de printer aansluiten en aanzetten. Als het goed is hoort de laptop dan zelf te gaan zoeken naar printersoftware. Als dat lukt, dan pas de photofilter dan pas Photofiltre aansluiten.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan