photofiltre

Status
Niet open voor verdere reacties.
Zie je dit bestand is ingepakt dus ..... heb jij geinstaleerde winrar of 7Zip in jouw pc zodat je dezelfde uitpaken kan ?? :D
Na downloaden die NL translatie moet je uitpakken ... en pas dan NL translatie plakken, daar waar die ook hoort ...:confused:
7Zip downloaden kan je Hier ! LET OP ! juiste bits van jouw windows is ??
 
Laatst bewerkt:
MIJN PROGR IS WIN XP waar vind ik 7zip of winrarr en waar vind de juiste bits
vragen zal stom zijn maar hoop het met u op te lossen ::thumb:
 
:d Klik maar op start ... dan met rechte kant van muis op mijn computer, ... en dan eigenschappen ... daar zal je zien meteen welk je versie windows hebt...
2wbumip.jpg
En...voor 7Zip heb ik je link al gegeven in vorige comment ...:D
¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤
Hier nog een keer .... KLIK HIER !
 
Laatst bewerkt:
Installatie Photophiltre NL

Heb eerst de EN versie gedownload, Daarna de taalmodule.
Heb ze beide in een map "Photophiltre" ondergebracht.
Photophiltre uitgepakt in deze map.
Taalmodule uitgepakt in dezelfde map
Je ziet nu o.a. 2 files met naam Translation NL en Translation EN
Verwijder de EN-file.
Start het programma met Photophiltre.exe.
Hij is nu meteen geheel in de NL-uitvoering.
Maak eventueel een desktop icoon
 
Installatie Photophiltre NL (2)

Het uitpakken doe ik met een klein en snel progje "PeaZip"
Dit kan ook naar NL worden overgezet.
 
jzip ios geinstalleerd en nu mvrgr zie scan bijbeheer
 

Bijlagen

  • ScreenHunter_01 Aug. 12 21.55.gif
    ScreenHunter_01 Aug. 12 21.55.gif
    45,5 KB · Weergaven: 46
  • Verknüpfung (2) mit TranslationNL.zip
    652 bytes · Weergaven: 18
:D Heh nu weet je verder toch ?? die NL translatie moet je uitpakken door op die gezipte bestand met rechte kant van muis te drukken en zie je menuutje, in menuutje klik op > Hier uitpakken ! < ....en die NL taal plak maar in map waar stond Engl. translatie welke je hebt verwijdert ....:d
 
zip dus gedownload maar met nl uitpakken enz kom ik met zip niet in de goede richtingis het met een scan aan te geven op een foto wieund waar ik rechts klik dank bij voorbaat
is zip ookin het nederlands mijn gronings is beter dan hetEngels
 
ik heb inmiddels gevonden en gedownload zip in het Nederlands en probeer nu photofitre in nl te downloaden:thumb:
 
ik zou de dag graag afsdluiten met photofiltre in BEDERLANDS !!! WIE DRAAGT DE OPLOSSING AAN:thumb:
 
:confused: Maar uiteindelijk waarom laat je niet iemand anders bij jou dat instaleren ?? :confused:
 
IK DACHT EN HEB ERVAREN HIER AAN HETGOEDE ADRES TE ZIJN en hier ligende informatica kenners ookniet op de stoep en weet u wat een uur kost met vorrijkosten en dat voor een aower het verwijderen van de trojanerkoste ook zo het eea met groet
 
in het nederlands lukt mij niet is het misschien eenvoudiger in het duits en vanwaar downloaden zondags groet gila:thumb:a
 
:( Lieve Gila jij hebt zeer deskundige hulp gekregen.....maar het probleem is dat je die niet benutten weet, geloof je me a.u.b. in geval dat iemand die mag en kan bij jou instaleren zal je zien dat die wel zo hoort zoals aangegeven is .....:(
 
Ter info, graag even een beetje rekening met de vraagsteller houden. De beste man is denk 1 van de oudste Helpmij.nl leden en doet zijn best om alles te begrijpen.:)
 
:confused: Ik bedoelde ook niets mee, en ben ook bijna ... net zo oud .... maar doet me zeer dat bij deze ''PhotoFiltre '' die dezelfde mens per direct niemand ook kan helpen....
 
Laatst bewerkt:
Het lijkt me inderdaad het beste dat iemand anders het even bij U gaat installeren. Zijn er geen mensen in de omgeving waar hulp aan gevraagd kan worden?
 
het lijkt me inderdaad het beste dat iemand anders het even bij u gaat installeren. Zijn er geen mensen in de omgeving waar hulp aan gevraagd kan worden?


ik heb alle goede bedoelingen gelezen er is niemand in de omgeving om te helpen
vandaarmijn vraag waar download ik hem in het duits misschien eenvoudeger
verder is het met mij pc probleem zo dat ik eerst toegang kan krijgen om in te loggen via google en dan helpmij forum dat is reeds gekomplisseerd dus geef mij de download in het duits dank bij voorbaat u kunt het ook via email geven
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan