photogallery en upload script

Status
Niet open voor verdere reacties.

zodiak

Gebruiker
Lid geworden
9 okt 2008
Berichten
241
hallo,

ik ben op zoek naar een fotouploadscript met of zonder database waar ik volgende mogelijkheden heb:

- aanmaken nieuwe gallerij.
- toevoegen van foto's in de galerij (online).
- de gallerij automatisch alles uit database of folder haalt.
- mogelijkheid om gallerijen te verwijderen.
- mogelijkheid om foto's te verwijderen uit galerij.

ik heb al een aantal scripts gevonden op hotscripts maar of wel krijg ik ze in mijn website layout maar werken ze niet of wel krijg ik ze niet in mijn website layout.
een admin gedeelte moet er niet inzitten aangezien ik al een login gedeelte heb.

weet iemand waar ik zo iets kan vinden of hoe ik eraan moet beginnen?
 
Als je hosting via One.com neemt, krijg je er een -gratis- fotogalerij bij inclusief de opties die jij schijnt te willen en nog meer... Wat ik daar nog niet heb ontdekt is jouw wens om de foto's uit een database te halen.
Je hoeft op je eigen website dan alleen nog maar een link naar de hoofdpagina van jouw albums te zetten.
Suc6.
 
Als je hosting via One.com neemt, krijg je er een -gratis- fotogalerij bij inclusief de opties die jij schijnt te willen en nog meer... Wat ik daar nog niet heb ontdekt is jouw wens om de foto's uit een database te halen.
Je hoeft op je eigen website dan alleen nog maar een link naar de hoofdpagina van jouw albums te zetten.
Suc6.

is dat dan geintegreerd in je eigen weblayout? of is dat een apparte pagina
 
Dat is een volledig aparte pagina (eigenlijk: sub-site) die je toch wel een beetje kunt aanpassen. Zie www.angels-almere.nl menukeuze fotoalbums. Ik heb daar niet al te veel aan gesleuteld, want daar had ik even geen tijd voor. Maar er zijn zeker mogelijkheden.
 
Dat is een volledig aparte pagina (eigenlijk: sub-site) die je toch wel een beetje kunt aanpassen. Zie www.angels-almere.nl menukeuze fotoalbums. Ik heb daar niet al te veel aan gesleuteld, want daar had ik even geen tijd voor. Maar er zijn zeker mogelijkheden.

ok bedankt, dat is mooi maar niet wat ik zoek
 
Nog evben ter aanvulling: bij One.com kunnen ze de ruimte die die foto's kosten (nog) niet optellen bij je gehuurde hoeveelheid. Vandaar dat mijn gebruikers daar behoorlijk kwistig zijn geweest met het aanmaken van galerijen en albums en foto's.... :p
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan