photoshop 4 sluit steeds af.

Status
Niet open voor verdere reacties.

bijl0589

Gebruiker
Lid geworden
24 aug 2001
Ik kan echt niks meer doen met photoshop 4
Toen ik '98 er nog op had liep alles als een trein maar sinds ik XP op mijn PC heb krijg steeds na enkele acties (soms al meteen)
" In Adobe photoshop is een fout opgetreden en moet worden afgesloten. Onze excuses voor dit ongemak.
U was bezig met een bewerking. Deze gegevens zijn mogelijk verloren gegaan.
sluiten."

Sind kort krijg ik nu ook voordat de "fout"optreed:
"schijffout -36 bij het lezen van of het schrijven naar het virtueel geheugen.
Deze fout is helaas niet herstelbaar."
Als ik hier op sluiten klik lijkt het alsof ik verder kan maar dan komt onherroepelijk de fout regel weer tevoorschijn en dan kan ik alsnog
heel photoshop afsluiten.

Ik kan echt geen kant meer op, zodra ik photoshop open kan het het eigenlijk meteen al weer afsluiten.
Ik heb het al geprobeerd van m'n PC af te gooien en weer opnieuw te installeren, maar dat hielp niet.
Wat moet ik doen? Ik kan geen plaatjes meer bewerken, en paint is zo vreselijk beperkt, heel irritant.
Via google werd ik ook niet veel duidelijk, maar als iemand weet waar ik hulp kan vinden over dit probleem, dan graag.

Ik weet niet veel van photoshop, maar volgens mij zijn die inmiddels bij versie 9 ofzo

Je hebt nu XP, dus kan je proberen Photoshop in windows 98 compatabiliteitsmodus (woord voor galgje!) te draaien

op je desktop, op het photoshop icoon klikken met rechts
eigenschappen kiezen
compatabiliteit tabblad kiezen
windows 98 kiezen
dan gewoon dubbelklikken op het photoshop logo op je desktop

Hmm, ik dacht dat ik dat al gedaan had, maar nog niet nadat ik het program opnieuw had geïnstalleerd....
Even later..........................................

Ik heb nu W98 compatible, maar bij het openen van photoshop krijg ik nu de tekst:
"Kan PSUT99532.DLL niet laden. Photoshop ondersteunt niet 16 bit insteekmodules en de prestatie is wellicht niet optimaal. Verder gaan met opstart?"

weer even later:
Ik heb geprobeerd ermee te werken, in eerste instantie leek alles goed te gaan maar na verloop van ong. 10 minuten kreeg ik toch weer "er is een fout opgetreden", nu alleen niet voorafgegaan aan "fout-36."
Het enige tool dat ik heb gebruikt was het gummetje en het toverstokje.

Een hogere versie komt voor mij niet im frage. Ik heb deze gekregen in de nederlandse taal, en een andere versie is voor mij niet te betalen.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan