photoshop alternatief

Status
Niet open voor verdere reacties.

kalm

Gebruiker
Lid geworden
26 mei 2004
Berichten
784
Beste Helpmijers, ik ben op zoek naar een prog waarmee ik foto kan bewerken iets wat in de buurt van phothoshop komt en is freeeeeeeeee:d
alvast bedankt voor uw hulp, groetjes Kalm
 
Ooit gehoord van Irfanview? Klik

Fotoshop is natuurlijk vollediger, maar da's dan ook commerciële software. Wat leesvoer over eventuele alternatiefjes : Klik (ook Irfanview maakt deel uit van dit lijstje)
 
Laatst bewerkt:
Grappig; in het lijstje dat ik linkte staat een progje genaamd "Gimp", maar als ik naar de Homepage kijk van Gimp, is dat weer een ander tooltje dat Gimpshop. Als het verschillende ontwikkelaars zijn, dan zullen ze ongetwijfeld niet blij zijn dat de concurrentie eenzelfde 'bronnaam' voert.
 
Geen idee wat het verschil is:eek: maar ik dacht op Gimp,zelf heb ik photoshop.
 
Gimp en Gimpshop bestaan beide en met de overige genoemde alternatieven kan TS zelf wel Googlen naar gebruikerservaringen (tevredenheid), denk ik.
 
Hoi Helpmijers

Bedankt voor jullie goede tips, ik ga er mee aan het werk en ik laat jullie weer weten hoe het is gegaan.
Super bedankt, groetjes Kalm:d
 
In de Handleidingen sectie staat een uitgebreide cursus voor Gimp. En dat is een heel behoorlijk alternatief voor Photoshop, wat je van Paint.net toch niet echt kan zeggen.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan