Photoshop en dreamweaver niet te deinstalleren/installeren

• Onderwerp starter Onderwerp starter feint
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

feint

Gebruiker
Lid geworden
3 jun 2008
Hallo allemaal,

Ik kwam gister thuis en opeens deed mijn laptop het niet meer, kreeg steeds bluescreens zodra ik bij het inlog scherm kwam (hoogst waarschijnlijk heeft dit probleem zich voorgedaan door de virus scan wat ik op mijn werk eerder had gedaan en die had wat virussen gevonden die intussen verwijderd zijn). Na het verhelpen van dit probleem d.m.v systeemherstel deed photoshop en dreamweaver het beide niet meer, Echter blijven ze WEL in de software lijst staan. Zelfs na het proberen het te deinstalleren bleven ze erin staan.

Nu heb ik ze met de hand verwijderd en via regedit het programma uit de software lijst gehaald.

Toen kon ik het programma weer installeren maar elke keer als ik hem installeer krijg ik een foutmelding dat er iets is met de language files. en als ik hem deinstalleer krijg ik een melding dat er een fout heeft voorgedaan en dat die "hieronder" te bevinden is, echter verschijnt er dan helemaal niets.

Ik heb deze programma's hard nodig dus ik hoop dat jullie mij kunnen helpen. Het opnieuw downloaden heeft geen enkel nut. dat heb ik al geprobeerd.

Alvast bedankt:thumb:

c schijf formatteren en opnieuw beginnen is denk ik de snelste en meest efficiënte oplossing voor je probleem:rolleyes:

heb het ondertussen weten op te lossen door alles van adobe te deinstalleren en dan van adobe een installatie voorbereiding te installeren. hierna alles van adobe opnieuw geinstalleerd en toen werkte het wel weer

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan