Photoshop herkent GPU niet met tweede monitor ingeplugd

Status
Niet open voor verdere reacties.

grumbkow

Gebruiker
Lid geworden
20 aug 2007
Hallo,

Ik heb sinds kort een nieuwe PC en daarbij een klein oud monitortje gepakt als tweede scherm.
Nu is het zo dat mijn GPU alleen DVI-D en HDMI aanssluitingen heeft en mijn tweede monitor alleen een VGA aansluiting heeft.

Ik heb de tweede monitor dus aangesloten op de onboard GPU van mijn moederbord terwijl mijn primaire beeldscherm is aangesloten op mijn GPU via HDMI.

Photoshop herkent hierdoor mijn GPU niet, TENZIJ ik de tweede monitor unplug en ik dus maar één videokaart gebruik.

Nu is het opzich geen probleem om tijdens Photoshop werk de tweede monitor te unpluggen, maar het zou fijner zijn als Photoshop mijn GPU herkent ookal gebruik ik dus twee videokaarten.

Iemand die hier toevallig een oplossing voor heeft?

De onboard GPU en de losse GPU kunnen over het algemeen ook niet tegelijk worden gebruikt. Tenzij je een APU hebt?

Zo'n tussenstukje had ook mijn 2e advies geweest. Maar waarom duurt die zending 6 weken vraag ik mij af?

VGA naar HDMI kan niet met een simpel verloopje, analoog naar digitaal is not done, dus heb je een converter nodig en die zijn prijzig.
Dus bestel ik hem in china, daar zijn ze niet prijzig :P

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan