photoshop hulp nodig

Status
Niet open voor verdere reacties.

MemyselfandiNL

Gebruiker
Lid geworden
26 aug 2005
Berichten
70
Laatst bewerkt:
Geplaatst door MemyselfandiNL
(dus inplaats van die Tennisser rechtsonder en dan dat het lijkt aslof het er al stond ? zou iemand dat voor mij willen doen alvast bedankt :D :thumb: ;)
Je tweede link werkt niet, maar ik denk dat je iets als in de bijlage bedoelt. :)

Guus.
 
Laatst bewerkt:
Ik vrees dat het onmogelijk gaat zijn die gekke engelsman daar uit te knippen, omdat het radvormige patroon op de achtergrond doorloopt "achter" hem, en photoshop niet kan voorspellen wat daar zou moeten komen...

James:)
 
Geplaatst door James007
Ik vrees dat het onmogelijk gaat zijn die gekke engelsman daar uit te knippen, omdat het radvormige patroon op de achtergrond doorloopt "achter" hem
Niets is onmogelijk, James. ;)
Je hoeft die Engelsman ook niet uit te knippen. Je kunt er gewoon wat groen van de achtergrond overheen klonen.
Eventuele zichtbare randen verdoezel je door ze met het retoucheergereedschap wat te vervagen.
En dan plak je MemyselfandiNL erin.
Zie bijlage. :)

Guus.
 
Laatst bewerkt:
Oke, maar wat ik bedoelde is dat die radstructuur niet verdergaat... dus het rad stopt... dan heb je nog wat groen en dan pas zijn lichaam... dat bedoelde ik...

En nu is het ook in een keer gedaan:p

Netjes gedaan guus:thumb: , James:)
 
Geplaatst door James007
Oke, maar wat ik bedoelde is dat die radstructuur niet verdergaat... dus het rad stopt... dan heb je nog wat groen en dan pas zijn lichaam...
Tja, als hij het zó perfect wil hebben moet ie een professionele beeldbewerker inhuren.
Maar die kost hem minstens € 40,- per uur. :)

Guus.
 
En jij doet het voor niks...:D

Het zou aan mijn voorwaarden voldoen:D

James:)
 
Wooow mega bedankt man :D :) ;) :thumb: Toppie :)
B.t.w Hoe heb je mij zo HEEL precies uitgeknipt :) ?
 
Laatst bewerkt:
Geplaatst door MemyselfandiNL
B.t.w Hoe heb je mij zo HEEL precies uitgeknipt :) ?
Daar heeft Paint Shop Pro het selectietype Smart Edge voor. :)
Je volgt de omtrek van wat je wilt selecteren, terwijl je regelmatig een muisklik geeft en alles wordt perfect geselecteerd (meestal tenminste :D) - zie bijlage.

Guus.
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan