photoshop

Status
Niet open voor verdere reacties.

hawkie

Gebruiker
Lid geworden
22 mei 2002
Ik heb Photoshop 7.0 geinstalleerd en bij het starten van het programma krijg ik een melding waarik geen chocola van kan maken.

Misschien is er iemand die mij kan uitleggen wat hiermee bedoeld wordt en hoe ik dat oplos.

zie bijlage voor de melding

Bijlagen

• photoshop.jpg
    photoshop.jpg
    22,4 KB · Weergaven: 38
Op welke schijf heb heb je de installatie gedaan?
Welk OS gebruik je?
Hoeveel ruimte heb je nog op je HD?

Je paging file staat te laag ingesteld.

Ga naar de eigenschappen van deze computer en dan naar het tabblad advanced en daar kies je voor prestaties of iets wat daar op lijkt :)

dan klik je weer op advanced en dan onderin kan je voor wijzigen kiezen.

bij mij (ook xp) staat ie op 384 en max op 768

Geplaatst door harmen__666
Je paging file staat te laag ingesteld.

Ga naar de eigenschappen van deze computer en dan naar het tabblad advanced en daar kies je voor prestaties of iets wat daar op lijkt :)

dan klik je weer op advanced en dan onderin kan je voor wijzigen kiezen.

bij mij (ook xp) staat ie op 384 en max op 768

Ik wou dat ik wist wat je bedoelde :D
Als ik op eigenschappen klik > geavanceerd > prestaties dan kom ik in scherm waar ik kan kiezen voor instellingen , en uiteindelijk bij wisselbestandsgrootte voor alle stations= 960 mb

Zit ik verkeerd te kijken?

Als antwoord op vorige poster: XP pro, en geinstalleerd op de c-schijf (heb er maar 1 zonder partities)

Bij mij staat ie op (zie plaatje) en heb ook PShop7, zonder problemen.

Bijlagen

• screen.jpg
    screen.jpg
    45,7 KB · Weergaven: 39
Geplaatst door poi
Bij mij staat ie op (zie plaatje) en heb ook PShop7, zonder problemen.

1536 MB, ok, maar wat betekent dat precies? Wat doet dat?

Het regelt je geheugen. Ik heb die melding van jou ook wel eens gehad, ik had geen zin om dat uit te zoeken, dus heb ik mijn image terug gezet. Probleem opgelost.

Ok, vreemd maar na de eerste keer opstarten van het programma ook geen melding meer gehad.
Computers blijven toch wonderlijke dingen :D

De scratch is het virtueel geheugen van Photoshop, en het programma werkt beter als de schijf van Photoshop niet dezelfde is als de schijf voor de scratch.. wat eigenlijk geen probleem is, enkel een opmerking..

DaDoctor

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan