Photoshop

Status
Niet open voor verdere reacties.

MissKiWi

Gebruiker
Lid geworden
21 mei 2005
Hey,
ik heb net photoshop op m'n pc, alleen het is de duitse versie en ik wou eigenlijk vragen of er iemand weet waar je taalinstellingen kan veranderen want ik begrijp gewoon niets van dat duits!
En is het ook mogelijk om een nederlandse versie te hebben of bestaat deze niet?
Iig Thx!

Dat is alleen mogelijk door de Nederlandse versie te kopen:)

Nee die is er niet.

Als die er wel zou zijn had ik ook wel een Nederlandse versie gehad in plaats van Engels:confused:

Hoi,

Ik zou terug gaan naar de winkel. En dan smeken om een Engelse versie. Wellicht dat je dat begrijpt.

Geplaatst door Will-Well
Er staat niet dat hij gekocht is.
Ik heb ook het idee dat dit niet is gebeurt. Dit idee heb ik omdat in Nederland de Nederlandse versie wordt verkocht en niet de Duitse versie.

Het is dus mogelijk dat het om een download gaat (via P2P) of dat het om een Duitse trial gaat.

Maar hier kan de topicstarter alleen maar duidelijkheid over geven.

als je me eventjes een mailtje stuurt dan geef ik een link met photoshop cs2 engelse versie hartstikke legaal! :)

damm wie koopt er nou photoshop een programma van 1000 euro om te beginnen .
Kijk als je het voor werk doet dan is het een ander verhaal.
Ik denk dat 50 % van de photoshop bezitters een illigale verise heeft

Idd, k'heb die niet gekocht, kheb hem gedownload :o

K'ben nu een andere versie ervan aan het downloaden (khoop de nederlandstalige). Maar alleen begrijp ik niet dat die duitse versie was het maar iets van 6000kb en de versie die ik nu aan het downloaden ben is iets van 149MB :8-0:

Maar bedankt voor de tip van die picasa!! :thumb:

Laatst bewerkt:
ok. Ik denk dat dit wel voldoende is.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan