Opgelost Photoshop2025

Dit topic is als opgelost gemarkeerd
Status
Niet open voor verdere reacties.

Tuut007

Gebruiker
Lid geworden
29 sep 2022
Ik wil graag de recente foto's verwijderen ui photoshop hoe kan ik dat het beste doen?

alvast bedankt

Ik snap je vraag niet. Photoshop bewerkt foto's die jíj op je pc hebt opgeslagen. Jij weet waar ze staan, en jij kan ze weggooien.
Daarnaast werkt PS met bestandjes waarin ze de activiteiten binnen een foto bewaren, zodat je altijd terug kan naar de originele fase. Die bewaart PS op een plek die je kan terugvinden in de instellingen van PS. Ook de thumbnails van de afbeeldingen worden apart bewaard, en die blijven natuurlijk als 'wezen' achter als jij de oorspronkelijke foto's hebt verwijderd. Dus ook die map zul je dan handmatig leeg moeten maken. Bijvoorbeeld door de thumbnail te verwijderen.

Als ik photoshop open dan krijg ik alle recent geopende foto's in beeld en die wil ik graag uit beeld hebben. Die moeten toch te verwijderen zijn?

Klik op het PS-logboek linksboven op het startscherm om naar Photoshop te gaan. Kies Bestand > Recente bestanden openen. Onderaan de lijst met recente bestanden ziet u Lijst met recente bestanden wissen. ... Klik op de onderkant van het startscherm of sluit alle documenten om terug te gaan naar het startscherm.
HOW TO REMOVE THE RECENT FILES FROM PHOTOSHOP HOME-SCREEN.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan