PHP 5.2 naar PHP 5.3 server probleem

Status
Niet open voor verdere reacties.

kuipert

Gebruiker
Lid geworden
28 mei 2009
Berichten
63
Hallo Allemaal.

Ik heb een groot probleem.

Ik heb dure software gekocht voor een nieuwe site.

Nu kan ik de site niet installeren omdat mijn hoster draait op PHP 5.2 en niet op 5.3

Mijn hoster wil niet omschakelen naar 5.3 omdat dit onstabiel zou zijn.

Nu is het script waardeloos. Deze is totaal geschreven voor 5.3 en hoger.

Is er een mogelijkheid om dit op te lossen?

Groets !!
 
Hallo Allemaal.

Ik heb een groot probleem.

Ik heb dure software gekocht voor een nieuwe site.

Nu kan ik de site niet installeren omdat mijn hoster draait op PHP 5.2 en niet op 5.3

Mijn hoster wil niet omschakelen naar 5.3 omdat dit onstabiel zou zijn.

Nu is het script waardeloos. Deze is totaal geschreven voor 5.3 en hoger.

Is er een mogelijkheid om dit op te lossen?

Groets !!


script herschrijven, of overstappen naar nieuwe hoster,

ik heb een eigen hosting bedrijf, www.q4u-hosting.nl (of .com)
maar wij draaien ook op 5.2 en dat zal voorlopig zo blijven,
ik kan dit voorlopig nog niet aanbieden
 
Voortaan dus eerst even de systeemeisen bekijken voor je de portomonnee trekt. Ik zie twee potentiele oplossingen (aangenomen dat de software niet te herschrijven is).

1) De dure oplossing: Neem een Virtual private server, dit is een vrij dure vorm van hosting (kan per maand kosten wat shared hosting per jaar kost) maar geeft je wel meer controle. Volgens mij zou je dan zelf PHP 5.3 moeten kunnen installeren. Ik moet toegeven dat ik dit niet heel zeker weet, het zou kunnen dat je hier toch dedicated hosting voor nodig hebt, en da's nog wat duurder.

2) De goedkope oplossing: Bouw een eigen server en zet daar alles op wat je nodig hebt. Nadeel is wel dat het ding altijd aan moet staan, slecht voor de stroomrekening, en dat je een verbinding nodig hebt met goede uploadsnelheid.

Je zult denk ik geen shared hosters vinden die php 5.3 leveren, er zijn nog teveel compatibiliteitsproblemen met andere software.
 
Ben benieuwd om welke "software" dit gaat.

Als een ontwikkelaar al zaken gaat bouwen voor een versie die nog niet algemeen geaccepteerd is en er een aardig centje voor vraagt lijkt het geen ervaren ontwikkelaar.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan