PHP Applicatie

Status
Niet open voor verdere reacties.

ErikBooy007

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
24 mei 2007
Ik ben nu een tijdje bezig met PHP. Om mijn skills nog een beetje op te krikken, wil ik graag een (of meerdere) applicaties gaan ontwikkelen. Nu is nog altijd zo dat ik constant op internet na zit te zoeken hoe iets ook al weer precies zit, het is dus nog niet echt parate kennis en dat hoop ik wel te bereiken door nog wat te 'oefenen'.

Heeft iemand hier ideeën voor? Ik heb al een CMS geschreven, dus dat lukt wel...;)

Waar liggen je interesses buiten computers om? Wellicht kun je daar iets van een applicatie voor maken.

Hallo

ik weet niet of je ook gratis dingen maakt want ik zoek nog een goede gratis CMS
misschien een uitdaging voor jou

@ Tha Devil, mij interesses liggen vooral bij vliegen en vliegtuigen.

@marcelklip, ik moet nog even de puntjes op de i zetten van mijn CMS, daarna kan ik hem je wel sturen. Je moet je er echter niet té veel van voorstellen. Het is een redelijk simpel CMS. Met functie om pagina's toe te voegen, te verwijderen en aan te passen. Verder zit er een simpele verkenner in voor het verkennen van bijv. een map met uploads. Ook is er een mogelijk tot 'user management' met verschillende rechten.

Als je je mailadres even laat weten, krijg je het zo gauw het helemaal af is.

En suggesties voor andere applicaties zijn nog steeds welkom!

Wat dacht je van een vluchtreserverings-systeem?

@ Tha Devil,

Goed idee! Denk dat ik daar dit weekend eens mee ga beginnen!

@marcelklip,

Oké, je zult het spoedig in je mailbox zien...!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan