Php -> asp

Status
Niet open voor verdere reacties.

hawky

Gebruiker
Lid geworden
9 aug 2008
Berichten
114
Ik heb een website moeten maken waar de gebruikers zelf nieuwsberichten met afbeeldingen moeten uploaden, de afbeeldingen moeten 500 x 240px zijn anders worden ze uitgetrokken of is de afbeelding niet helemaal gevult. Nu wil ik dus iets dat de gebruikers zelf een deel van een afbeelding kunnen selecteren mbv javascript. Voorbeeld: http://www.webmotionuk.co.uk/jquery/image_upload_crop.php. Maar dit is in PHP gemaakt, kan iemand dit omzetten naar ASP of iets soortgelijks maken?

Groeten
 
Schoolopdracht in de vakantie? Nee, ik ben webmaster van een handbalclub.
 
[offtopic]
:D
[/offtopic]

Helaas weet ik het antwoord niet, het is wel een heel mooi tooltje voor als je dat nodig hebt.

O, toch een suggestie: misschien er eens een mailtje aan wagen naar de makers: www.webmotionuk.co.uk/contact-us?

Met vriendelijke groet,
CSShunter
 
Laatst bewerkt:
Dat kan het proberen waard zijn, maar ik denk toch tevergeefs:D

Groeten
 
waarom leer je niet snel php veel gemakelijker en je handbalclub gaat zeker geen asp hosting betalen dus elke goedkope hosting heeft php.
dus je keuze moet snel gemaakt zijn.En het aantal reacties van developers is gewoon sneller en meer . veel .net ers staan op "het eilandje van protectionisme" dus wordt er ook weinig kennis uitgewiseld en sta je er vaak alleen voor.
 
Momenteel hebben ze al een ASP server, maar kan dat niet samen? ASP en PHP?
 
zeker ombouwen die beest zoeken op een phpinstallatie het beste is linux maar het lukt ook met een microsoft server.
 
Momenteel hebben ze al een ASP server, maar kan dat niet samen? ASP en PHP?
Als het een server is waarop ASP kan draaien, is het een Windows-server.
En php kan ook prima op een Windows-server draaien, lees ik:
  • "PHP programs can run on various platforms like Linux, Unix, Windows and Solaris." Zie ASP vs. PHP, en ook PHP For Windows op php.net.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan