PHP bestand op correctheid controleren

Ook in een testomgeving staan gegevens van leden en dat vindt Helpmij niet goed. Het gaat mij erom het script werkt, totdat het laatste stukje er bij komt, dan gaat het scherm op wit

Wat doen leden in je testomgeving?

Ik zou niet weten hoe een testomgeving te maken. Ik ben, nogmaals, een digibeet en probeer hobby matig een website voor mijn club te maken.
Bericht automatisch samengevoegd:

Als jij ervaring hebt met PHP, kun jij in het script niet mijn wensen toevoegen?

Op dezelfde manier hoe je nu je site hebt, maar dan op een andere (sub)domeinnaam. Zoiets als: https://beta.jouwwebsite.nl.

En uiteraard met minimale data, en geen persoonlijke gegevens van anderen.

Copy/paste dus, eigen database. Eigen configuratie maar dan hetzelfde.

Van een testomgeving heb je altijd profijt. Je wilt nooit aan je publieke site sleutelen.

Op dezelfde manier hoe je nu je site hebt, maar dan op een andere (sub)domeinnaam.

En uiteraard met minimale data, en geen persoonlijke gegevens van anderen.
dat is me veel te ingewikkeld
Bericht automatisch samengevoegd:

Als jij ervaring hebt met PHP, kun jij in het script niet mijn wensen toevoegen? Gaat om pagina "Afmelden"

dat is me veel te ingewikkeld
Je hebt toch ook je site opgezet? Was dat ook ingewikkeld?

Doe dat opnieuw, maar dan op een aparte locatie, zoals een subdomeinnaam. Zelfde thema installeren, zelfde add-ons. Tadaah!

WordPress installeren is geen rocket-science. ;-)

Voor een professional niet voor een 74 jarige zonder programmeer ervaring wel

Dit heeft niks met programmeren te maken.

laat maar, ik ga geen gekke dingen doen om alleen maar te laten zien hoe het werkt. Het werkt totdat er iets toegevoegd wordt. Ik moet dus maar op zoek naar iemand die deze code zo wil en kan wijzigen dat het werkt zoals de bedoeling is.

• Wow
Waarderingen: Aar
Er is niks mis met een test-omgeving. Het is aan jouw.

Een test-omgeving is juist de plek om vrijuit aan je site te kunnen sleutelen, zonder dat je live site in de weg zit.

Jammer! Het maakt het wel lastiger!
Vergeet niet dat dit het ontwikkelen juist makkelijker maakt.

Laatst bewerkt:
Ik heb heb nieuw verzoek ingediend, daar kun je enkele schermafbeeldingen zien

Wat voor verzoek? Waar staan die?
Nieuw topic dus

Terug
Bovenaan Onderaan