Hallo allemaal,
ik heb een contact formulier gemaakt en hier moet de php code nog bij gemaakt worden.
Ik heb de hele nacht al allerlei scripts van internet gehaald, maar mijn kennis van php is zo beperkt dat ik er niet uit kom.
Ik weet b.v. niet wat ik moet veranderen aan zo'n script om het voor mijn formulier werkend te krijgen.
Is er iemand die voor mij een php script in elkaar wil zetten aan de hand van onderstaande formulier?
Ik wil het php script contact.php noemen, en ik wil dat er een bevestigingsmail naar de afzender gestuurd wordt.
Als ik nog iets moet aanpassen, willen jullie dit dan in Jip en Janneke taal erbij vermelden?
alvast mijn dank.
Monique.
ik heb een contact formulier gemaakt en hier moet de php code nog bij gemaakt worden.
Ik heb de hele nacht al allerlei scripts van internet gehaald, maar mijn kennis van php is zo beperkt dat ik er niet uit kom.
Ik weet b.v. niet wat ik moet veranderen aan zo'n script om het voor mijn formulier werkend te krijgen.
Is er iemand die voor mij een php script in elkaar wil zetten aan de hand van onderstaande formulier?
Code:
<form id="form1" name="form1" method="post" action="">
<table>
<tr>
<td width="99"><label for="KlantNaam">Naam:</label></td>
<td width="290"><label for="KlantNaam"></label>
<input type="text" name="KlantNaam" id="KlantNaam" /></td>
</tr>
<tr>
<td><label for="Email">Email adres</label></td>
<td><input type="text" name="Email" id="Email" /></td>
</tr>
<tr>
<td><label for="Onderwerp">Onderwerp</label></td>
<td><input type="text" name="Onderwerp" id="Onderwerp" /></td>
</tr>
<tr>
<td><label for="Vraag">Vraag:</label></td>
<td><textarea name="Vraag" id="Vraag" cols="30" rows="5"></textarea></td>
</tr>
<tr>
<td> </td>
<td> </td>
</tr>
<tr>
<td> </td>
<td> </td>
</tr>
<tr>
<td> </td>
<td><input type="submit" name="Wissen" id="Wissen" value="Wissen" /> <input type="submit" name="Verzenden" id="Verzenden" value="Verzenden" /></td>
</tr>
</table>
Ik wil het php script contact.php noemen, en ik wil dat er een bevestigingsmail naar de afzender gestuurd wordt.
Als ik nog iets moet aanpassen, willen jullie dit dan in Jip en Janneke taal erbij vermelden?
alvast mijn dank.
Monique.
Laatst bewerkt: