Beste,
Ik ben bezig met een webshop script en wanneer iemand op de "winkelwagen" pagina op afrekenen klikt, dan stuurt ie (zoals het hoort) hem door naar de afreken pagina, maar ik zie dan gelijk de melding: Gegevens verstuurd!. Eigenlijk moet er eerst een formulier verschijnen en dat dan de gegevens pas verstuurd worden.
Het vreemde is dat wanneer ik de melding krijg van: "Gegevens verstuurd" en daarna weer op f5 klik, dat dan wel het formulier verschijnt.
Graag vraag ik uw hulp
Groeten
Het desbetreffende script:
Ik ben bezig met een webshop script en wanneer iemand op de "winkelwagen" pagina op afrekenen klikt, dan stuurt ie (zoals het hoort) hem door naar de afreken pagina, maar ik zie dan gelijk de melding: Gegevens verstuurd!. Eigenlijk moet er eerst een formulier verschijnen en dat dan de gegevens pas verstuurd worden.
Het vreemde is dat wanneer ik de melding krijg van: "Gegevens verstuurd" en daarna weer op f5 klik, dat dan wel het formulier verschijnt.
Graag vraag ik uw hulp
Groeten
Het desbetreffende script:
PHP:
<?php
session_start();
include "includes/connect.php";
$sql = "SELECT * FROM producten WHERE id_product IN (";
foreach ($_SESSION['cart'] as $id => $value){
$sql .= $id . ",";
}
$sql = substr($sql,0,-1).") ORDER BY id_product ASC";
$query = mysql_query($sql);
$total_price = 0;
if(!empty($query)){
while ($row = mysql_fetch_array($query)){
$subtotal = $_SESSION['cart'][$row['id_product']]['quantity']*$row['prijs'];
$total_price += $subtotal;
if($_SERVER['REQUEST_METHOD'] == 'POST' && !empty($_POST))
{
$naam = $_POST['naam'];
$hoeveelheid = $_SESSION['cart'][$row['id_product']]['quantity'];
$total_price = $_SESSION['cart'][$row['id_product']]['quantity']*$row['prijs'];
mysql_query("INSERT INTO bestellingen (naam,hoeveelheid,prijs) VALUES ('".mysql_real_escape_string($_POST['naam'])."','".mysql_real_escape_string($_POST['hoeveelheid'])."','".mysql_real_escape_string($_POST['total_price'])."') ") or die (mysql_error());
echo 'Uw bestelling is geplaatst! Wij zullen uw inzending zo snel mogelijk in behandeling nemen.';
} else {
?>
Wanneer u <b> <?php echo $_SESSION['cart'][$row['id_product']]['quantity'];?> <?php echo $row['naam'];?></b></td>
t.w.v. <?php echo "€" . $row['prijs'];?> per stuk wilt kopen, dient u de volgende velden correct in te vullen.
<form method="POST" action="<?=$_SERVER['PHP_SELF']?>">
<input type="text" name="naam" value="<?php echo $row['naam'];?>" />
<input type="text" name="hoeveelheid" size="5" value="<?php echo $_SESSION['cart'][$row['id_product']]['quantity'];?>" />
<input type="text" name="total_price" value="<?php echo $_SESSION['cart'][$row['id_product']]['quantity']*$row['prijs'];?>" />
<input type="submit" name="submit" value="Afrekenen"/>
</form>
<?php
}
}
}
?>