Ik ben aan het denken voor een php game te maken dat je tegen andere spelers kan spelen dat je een voetbalploeg hebt en dat als je u registreert dat er 11 spelers in de database van de nieuwe user komt (dus waarschijnlijk aparte database met als naam spelers die verwijst naar de user) en wanneer ze inloggen zien ze die 11 spelers van hun dan maar ik zou een aantal spelernamen ingeven (100 namen ofzo) endan wanneer iemand registreert koppelen er 11 spelers aan een username en zijn die gebruikt en actief en dan als weer iemand nieuw registreert krijgt die ook 11 spelers die nog niet gebruikt zijn .
Ik zou willen weten welke code in php hier achter zit , ik heb ervaring met php en mysql maar weet niet goed hoe het dan te linken dat een username dat aanmeld dan direct automatisch 11 spelers krijgt endat die als gebruikt staan in de database??
kan iemand me helpen ? of iemand intresse om me te helpen met dit ?
zend me dan een email naar jensvll@hotmail.com of antwoord hier
Ik zou willen weten welke code in php hier achter zit , ik heb ervaring met php en mysql maar weet niet goed hoe het dan te linken dat een username dat aanmeld dan direct automatisch 11 spelers krijgt endat die als gebruikt staan in de database??
kan iemand me helpen ? of iemand intresse om me te helpen met dit ?
zend me dan een email naar jensvll@hotmail.com of antwoord hier