PHP hosting gevraagd!?!?

Status
Niet open voor verdere reacties.

compudoc

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
7 jul 2006
Help!! ik zoek hosting die GRATIS is met php en mysql en minimaal tussen de 35-50mb ruimte en zonder reclame) Ik wil een weblog opzetten met wordpress omdat ik er momenteel een heb maar bij die provider word steeds meer reclame geplaatst.

WIe kan mij eraan helpen???????:confused:

Gratis en dan zonder reclame......denk niet dat je dat vindt.
Of bedoel je een provider waar je gratis php krijgt en mysql

het is wel tevinden maar er is altijd iets niet goed aan die hosting (teweinig datalimiet, teweinig ruimte, reclame) Weet echt niemand een goede hostin????????

Wat zou minder storend zijn???
een popup of een banner

Laatst bewerkt:
compudoc zei:
Help!! ik zoek hosting die GRATIS is met php en mysql en minimaal tussen de 35-50mb ruimte en zonder reclame) Ik wil een weblog opzetten met wordpress omdat ik er momenteel een heb maar bij die provider word steeds meer reclame geplaatst.

WIe kan mij eraan helpen???????:confused:

Ik kan je een goedkope alternatief aanbieden, kijk op onze website bij onze speciale aanbieding.
Als je een website zonder reclame wilt, zal je er toch een klein bedrag voor moeten betalen.

Kijk op ergens op internet

met vriendelijke groet,

Laatst bewerkt door een moderator:
Ik heb begrepen dat je van iets bent. Het is wel een mooie aanbieding maar ik zoek toch net iets meer datalimiet dan 1 gb (veel mensen willen meer dan 5 gb datalimiet hebben) toch bedankt. maar ik zoek nog even verder

compudoc zei:
Ik heb begrepen dat je van wwwebhosting4u bent. Het is wel een mooie aanbieding maar ik zoek toch net iets meer datalimiet dan 1 gb (veel mensen willen meer dan 5 gb datalimiet hebben) toch bedankt. maar ik zoek nog even verder

Hallo Compudoc,
wat zijn je eisen, wij zijn alleen van de 35mb ruimte uitgegaan. Als je ons je eisen stelt, kunnen we wel kijken wat we voor je kunnen betekenen.
We kunnen dan wel een aantrekkelijk, goedkoop pakketje samenstellen. We kunnen, als je dat wilt, een proefaccount aanmaken waar je een aantal dagen mee kan "spelen". Dit natuurlijk als extra gratis service, bevalt het niet ben je nergens toe verplicht.

ik zal even kijken wat ik kan besteden en hoe groot datalimiet ik verwacht nodig te hebben. Ik laat het jullie wel weten als ik iets heb bedacht.

500 mb

Wat als je 500 mb kunt krijgen voor 1,25 per maand, en geen datalimiet

Compie:D

je moet altijd datalimiet hebben anders kan niemand je webpagina bekijken??
mag ik vragen welke server jij dat hebt gezien

hosting

klik hier maar op

niet spammen
:thumb:

ps datalimiet heeft niks met het bekijken van webpagina's te maken, maar hoeveel data je mag genereren, en ja daar horen ook webpagina's bij, maar meer het aantal pagina's er bekeken word door de bezoekers, en wat de bezoekers eventueel van je site downloaden.
En als er dan geen datalimiet is, dus je word niet afgerekend als je een top site neer zet die ineen door heel nederland word bekeken is dat erg prettig.

je hebt daar onbeperkt datalimiet (maakt niet uit hoeveel je gebruikt)

Yep, en het is een leuk prijsje toch, zit daar al jaren en nog nooit problemen gehad.

als je er al jaren zit kan je vast wel mijn vraag beantwoorden.
Hoeveel mysql databases kan je aanmaken?

1 database heb je en deze is gelijk aan je webnaam.

de grootte is net zo groot als het account dat je neemt
dus web+mail+database mag de totale grootte niet overschrijden

de minimale account is voor 500 mb en kost je circa 1,25 per maand welke voor een jaar moet worden voldaan

1000 mb kost je 2, 60
2000 mb kost 4,60

dataverkeer en email is onbeperkt
ASP - PHP5 - MySQL is ook aanwezig
dagelijkse backup
24 u live help
en 1 malig opstart kosten van 12 euro

dot.eu account kun je daar ook aanvragen

Frontpage wordt ook ondersteund.

Dus gewoon bestellen

ook hier niet spammen
:thumb:
Groet
Compie

Diverse berichten aangepast.
Er wordt hier niet gespammend om er zelf beter van te worden, wil je reclame maken, zoek je maar een reclamebureau of vraagt aan het bestuur wat reclame maken op Helpmij kost.

er word een advies gevraagd, die geef ik

wat ik zelf eerder raar vond was dat mijn eerste link gewoon veranderd word (kan alleen maar door een moderator zijn gedaan)naar een andere provider toe met internet aanbiedingen???, dat mag wel??

beetje meten met de bekende twee maten.

heel vreemd:confused:

ps een link naar je eigen site zetten noemen jullie Spam

mmmmmm
ach

Maar inderdaad zoals vermeld in het begin, google en zoeken op hosting, kan een hoop opleveren

Laatst bewerkt:
Ik zoek een host met minimaal 10 mysql databases.
Ik heb nu een host gevonden die ik waarschijnlijk ga gebruiken (kost wel wat)
flexwebhosting.nl

er word een advies gevraagd, die geef ik

wat ik zelf eerder raar vond was dat mijn eerste link gewoon veranderd word (kan alleen maar door een moderator zijn gedaan)naar een andere provider toe met internet aanbiedingen???, dat mag wel??

Ja dat mag wel aangezien de 1 van onze sponsors is.

Er mogen geen scripts (your IP is... en dergelijke) en referrals in voorkomen.
Dit was de reden dat het door een Admin gewijzigd werd.

Het plaatsen van links en/of afbeeldingen met commerciële inhoud is niet toegestaan.
Hier voldoet jouw site aan.

Moderators en administrators behouden zich het recht voor berichten van gebruikers te verwijderen/aan te passen of leden te waarschuwen/bannen en leggen daar uitsluitend bij het Bestuur van Helpmij.nl verantwoording voor af.

En hier ben jij mee akkoord gegaan bij het aanmelden opdit forum.

En de rode tekst komt uit de huisregels van Helpmij.nl

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan